Fili reviews

Laatst bijgewerkt: 4 juli 2022

Gemoedelijk en gezellig

Zeer vriendelijke familie, goed eten en gezellige bar. Het appartement werd keurig schoongemaakt. Eenvoudig, maar zeker waar voor je geld.

Laatst bijgewerkt: 12 september 2019

leuke plaats

Mooi eiland. Verbinding is goed. Vriendelijke bediening, niets is teveel.

Laatst bijgewerkt: 25 juni 2018

Als je van rust houdt een aanrader

Fili (in Tigaki) ligt een beetje afgelegen maar als je een fiets huurt is alles goed te doen, zelfs naar Kos city fietsen. Omdat het wat afgelegen ligt is je rust gewaarborgd. Wanneer wij 's avonds na elven nog op ons balkon zaten hoorden wij alleen krekels, soms de wind en het ruisen van de zee, hoewel Fili niet direct aan het strand ligt maar op 5 minuten lopen. Het strand direct bij Fili bevat veel kiezels en keien, maar op 10 á 15 minuten fietsen ligt het strand van Tigaki .... geen kiezels en keien in zee en je kunt zeker wel 30 á 40 meter de zee in lopen en dan komt het water nog maar tot borst/nekhoogte. Ideaal !!! De keuken van Fili is niet overdreven goed, maar wel goed te doen voor een keer. De schoonmaak verdient alle lof want ook al vroeg je niet om schone handdoeken, er waren er toch altijd een aantal vervangen. Eén keer een klein afwasje laten staan en dat was zelfs opgeruimd. Top !! Het water van de zwembaden van Fili was heerlijk schoon en geen overdreven chloorlucht. Enige minpuntje: de matrasjes van de bedden mogen wel een keer vervangen worden. Als je van een druk uitgaansleven houdt moet je niet naar Fili gaan.

Laatst bijgewerkt: 16 augustus 2016

netjes, rustig, mooie zwembaden

Vriendelijk personeel, verzorgde tuin, schone zwembaden. Om de dag kwam de schoonmaakster en maakte ze de mooiste creaties van handdoeken. Verder kwam ze dagelijks even voor de afvalzakjes, vloer en badkamer. Er was alleen geen kinderanimatie en dat vond onze dochter van 9 jaar wel jammer.

receptie ingang
ons appartement