Platanista reviews

Laatst bijgewerkt: 10 oktober 2023

Fijne accommodatie

Lekker eten. Elke dag weer wat anders en uitgebreid lekkere Griekse yoghurt. Zwembaden heerlijk en genoeg ligbedden. Onze locatie van kamer was niet fijn. 116. Achter restaurant, keken tegen een muur, en steeds de herrie van afzuiging keuken. Gevraagd om andere kamer, maar zeer onvriendelijk bij balie. Je kreeg daar zo ie zo geen uitleg over waar hoe of wat.miste ook bv poolbiljart

Laatst bijgewerkt: 13 augustus 2023

Schoon en mooi hotel

Alles zag er netjes uit . Personeel super vriendelijk. Alleen animatie was s avonds niet echt leuk

Laatst bijgewerkt: 2 juli 2023

Alles perfect , personeel en accommodatie. Voor herhaling vatbaar

Laatst bijgewerkt: 29 mei 2023

Heerlijk hotel

Uistekende rustige accomodatie netjes en super schoon.

Laatst bijgewerkt: 27 september 2022

Mooi hotel voor een perfecte vakantie

Zeer netjes en gied verzorgd hotel. We hadden prachtige gerenoveerde kamers. Eten was goed gevarieerd en ondanks dat het een buffet was,altijd goed bijgevuld en warm. Personeel super vriendelijk. Met de voet een half uurtje lopen naar Kos stad. Zeer zeker aan te bevelen.

Laatst bijgewerkt: 10 september 2022

fantastisch

Genoeg bedjes langs de zwembaden, mooi en goed onderhouden complex en ruime keuze bij zowel ontbijt als diner.

Laatst bijgewerkt: 26 augustus 2022

Goed hotel

Goed hotel, zeer vriendelijk personeel, mooie kamers, goed verzorgde zwembaden, schoon sanitair. Goed eten. De bedden en de koffie vond ik persoonlijk wat minder.

Laatst bijgewerkt: 13 augustus 2022

Super fijn en redelijk kleinschalig hotel!

Wij hebben een super vakantie gehad met ons gezin! Alles zag er netjes en schoon uit, mooie kamer aan het zwembad (ideaal met onze dochter van bijna 2). Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam! Top vakantie!

Laatst bijgewerkt: 9 augustus 2022

Erg Goed (vakantie) hotel!

Gewoon een heel goed (vakantie) hotel. Fijn (net) publiek (internationaal), goede HP formule. 2 grote zwembaden met genoeg bedjes. Beperkte animatie, vriendelijk maar zeker niet opdringerig. Weinig kinderen <6 jaar, hier ook geen faciliteiten voor (speeltuin oid). 10 min fietsen van Kos stad. Positieve uitschieter: vriendelijkheid personeel.

Platanista: de tuin