Kipriotis Village Resort reviews

5,7

Rick
Laatst bijgewerkt: 16 oktober 2023

Zeker geen 4 sterren waardig

Appartementen niet schoon, worden tijdens verblijf ook niet schoongemaakt. Restaurant tafels en stoelen vies, tafels worden niet of nauwelijks afgeruimd. Eten is koud.

Mw. H. Limburg
Laatst bijgewerkt: 22 juni 2023

Mw. P. van Straaten
Laatst bijgewerkt: 17 september 2022

Niet zo best!

Park, kamer niet fris. Veel stuk, achterstallig onderhoud, zwembad (water) smerig. Te kort personeel dus zij mopperen en overal (te) lange rijen. Eten was wel goed!

Laatst bijgewerkt: 8 september 2022

Veel achterstallig onderhoud

De eerste indruk van het hotel is goed. De lobby is mooi en netjes en het resort ligt er mooi bij. Echter in de kamers is er erg veel achterstallig onderhoud. Sterk verouderde meubels (enorm hard bed!), verouderde badkamer. Ook de zwembaden lijken op het eerste gezicht mooi, maar zit denk ik iets van roest in de leidingen, want al onze badkleding is verkleurd. Eten is goed, maar erg chaotisch en druk. Vooral het restaurant waarvoor je moet reserveren is een aanrader. Personeel is erg vriendelijk.

Laatst bijgewerkt: 28 augustus 2022

Erg verouderd resort , met lange rijen en drukte

Het is een plek waar de kinder. Zich goed kunnen vermaken . Zwembaden genoeg en glijbanen. StrAnd om de hoek. Echter hotel is echt verouderd ., kamers zijn ook oud en badkamers. Zeembaden zijn toe aan een flinke hoge drukspuit beurt baden zijn bruin en groen ipv blauw . Doordat de tegels viezig zijn. Stoelen in lunch restaurant heel rommelig en bij elkaar geraapt zooitje zoveel verschillende tafeltjes en stoeltjes. Lange rijen bij ontbijt en diner .

Laatst bijgewerkt: 25 augustus 2022

Verouderd resort met goed eten

Wij verbleven in een maisonnette met 2 kinderen. Airco staat op de grond, wat zorgt voor erge kou aan het bed en weinig kou bij het slaapgedeelte boven. Hele kamer is gedateerd of beschadigd. Bedden beneden zijn prima, slaapgedeelte boven keihard. Hele resort vertoont achterstallig onderhoud, zwembaden, buitensportvelden zijn nooit onderhouden, meubilair lobby en lunch gedeelte zijn aan vervanging toe. Eten is overigens gevarieerd en heerlijk. Wel vaak erg druk en lang wachten voor eten en drinken. Annematie is trouwens top, elke dag hoop te doen! Was veel dicht wat wel in de info stond aangegeven, spa bad, Italiaans restaurant, fish spa etc...

de Wagt
Laatst bijgewerkt: 7 augustus 2022

1 keer niet weer

Te massaal, huisjes slechte kwaliteit, eten moet je reserveren als je fatsoenlijk wilt eten. Zwembad ziet er niet schoon uit

Laatst bijgewerkt: 2 augustus 2022

Mooi maar te groot

Erg massaal en onpersoonlijk wel mooie zwembaden en vriendelijk personeel. Je bent en voelt je een nummer Eten is redelijk Zou geen tweede keer gaan

Laatst bijgewerkt: 30 juli 2022

Slechter dan kipriotis heb ik nooit meegemaakt

Ik weet niet waar op Kos ze sterren kunnen kopen. Maar dit waardeloze hotel is nog geen 2 sterren waard. Alles is vies, oud, versleten of kapot!! Ga NOOIT naar dit hotel. Ik verwacht eigenlijk een geld bedrag terug omdat het zo slecht is geweest en dit nooit 4 sterren kan zijn. Zwembad is echt goor, vol met vieze bruine vlekken, eten is echt niet te vreten, zou onze hond dit nog niet aan doen. Kamer is in 10 dagen 2 keer schoongemaakt. Gewoon 1 grote bak ellende!!!!

Laatst bijgewerkt: 28 mei 2022

Mooi maar erg veel kleine kinderen

Te weinig personeel lange wachtrijen in restaurant all inclusive is niet zoals aangegeven op webside Prijsvrij en wachtrijen aan de poolbar

Mooi aangelegd resort
Einde show in de arena