Mastichari Bay & Family Suites reviews

Laatst bijgewerkt: 17 oktober 2019

Prachtige omgeving, zeer goed eten

Een bloemrijk park met gevarieerde huisjes. Het restaurant serveert een heerlijk gevarieerd buffet. Strand en centrum van Mastichari op loopafstand. Vliegveld dichtbij.

Laatst bijgewerkt: 26 september 2019

Voor een relaxte vakantie.

Zeer vriendelijk personeel en goed eten, goede kamers harde matrassen maar dat is typisch Grieks. Zeer mooie tuinen en het complex is zeer goed gebouwd leuke opzet. Er is het één ander vernieuwd.

Laatst bijgewerkt: 28 augustus 2019

Top! Genieten!!

Goede ligging Heerlijk eten Fijne sfeer Relaxen!

Laatst bijgewerkt: 14 juli 2019

Mooi en kindvriendelijk hotel met supervriendelijk en behulpzaam personeel

Wij hadden het geluk om gebruik te mogen maken van een familiy suite die helemaal gerenoveerd was. Alles netjes en schoon. Goede bedden en prachtig meubilair en genoeg plek in de kledingkasten. De huisjes waar de kamers/suites gesitueerd zijn, zijn omgeven door een prachtige tuin met volop bloeiende struiken en hagen. Dit alles is zeer goed onderhouden en schoon. Het plaatsje Mastichari ligt op loopafstand van het hotel en is met een aantal gezellige restaurantjes en barretjes zeer zeker een aanrader. Ook het strand in Mastichari is mooi.

Laatst bijgewerkt: 19 juni 2019

heel mooi

het was heel mooi gerenoveerd. we vielen met de neus in de boter. het rook ook nog allemaal nieuw. ik vond het bed een beetje hard. maar ja er was nog niet veel opgelegen.

Laatst bijgewerkt: 4 juni 2019

heel fijn verblijf gehad in mastichari bay

Alles was perfect!!!alleen voor mensen die slecht ter been zijn is het bijna niet te doen ,Erg steile hellingen om overal bij te komen, Tegels(flagstone) die erg onregelmatig liggen, Bij het zwembad moest je 2 trappen af om bij toilet te komen, Dit was heel erg jammer!!! terwijl deze accommodatie aangeschreven staat als heel goed voor mensen die slecht ter been zijn!!

Laatst bijgewerkt: 29 september 2017

Mooi hotel complex als een klein Grieks dorpje.

Je waant je in een klein dorp met allerlei kleine huisjes, straatjes en trappetjes. Personeel is erg vriendelijk en het eten is heerlijk, warm, vers en afwisselend. Er wordt continus aangevuld.

Laatst bijgewerkt: 14 september 2017

geweldig

Het voelt voor ons als thuiskomen.na de reis komen we gewoon weer thuis en iedereen die we kennen begroeten ons persoonlijk.het is een druk gezellig hotel en word gerund door 2 broers die de gasten persoonlijk kennen. de sfeer is uitstekend net als de rest voor ons blijf en staat mastichari boven aan

Laatst bijgewerkt: 28 juli 2017

Uitstekend familiehotel

Voor de 3e keer voelde het wederom als thuiskomen. Zeer schoon hotel, klantvriendelijk personeel en actieve animatie. Bedjes geen probleem en aardbeving proof gelukkig. We komen zeker weer terug.

Overzichts foto
mastichari bay