Diamond De Luxe reviews

4,6

Hr. J. Ordelmans
Laatst bijgewerkt: 8 augustus 2023

Doet zijn naam eer aan

Wat een top hotel. Fijn personeel die het de gasten graag naar de zin maken. Met 's morgens een uitgebreid ontbuffet en 's avonds een 5- gangen dinner vanaf een kaart met genoeg keuze. We hebben er een super fijne vakantie gevierd. Wie graag aant strand ligt steek de straat over waar genoeg ligbedden staan en blijf je liever bij het zwembad zijn er ook voldoende ligbedden. Je kunt zelfs strandlakens via het hotel krijgen. Top hotel, echt een aanrader

Laatst bijgewerkt: 21 juli 2022

Uitstekend hotel met prima kamers en erg goed ontbijt en diner

Prima hotel met uitstekende kamers, grote zwemgelegenheid. Onze boeking was half pension en was uitstekend. Zowel ontbijt als diner was van uitstekende kwaliteit. De verzorging was prima, bijzonder vriendelijk personeel. Tevens bood de poolbar een prima sfeer, echter waren de prijzen voor lunch, koffie (€5.50!) en borrel veel te hoog, waardoor weinig gasten leven voor een gezellige avond. Ondanks de 5 sterren was privé strand matig. Het strand, met name de waterlijn was voorzien van veel steen en geeft geen comfort.. de parasols en ligbedden zijn wel prima

Laatst bijgewerkt: 19 mei 2022

Luxe resort

Jammer dxat .het resort zo ver van alles ligt. Wel kan je

Laatst bijgewerkt: 25 mei 2019

Zeer goed!

Fantastisch hotel. Mooie zwembaden. Heerlijk om te relaxen.