TIME TO SMILE Artemis reviews

Hr. M.H.C. Schatorjé
Laatst bijgewerkt: 15 oktober 2023

Prima verblijf

Perfect verblijf, zeer vriendelijk personeel en behulpzaam, zeer net hotel, 15 minuten lopen naar de haven en centrum, 3 minuten naar de zee, moesten snacht wennen aan de totale stilte, lekker rustig, wij waren onze strandlakens vergeten, maar geen probleem, voor een borg gewoon te krijgen bij hotel

Mw. A. Hoekstra
Laatst bijgewerkt: 30 september 2023

Artemis

Prettig gelegen , zeer schoon ,goede service,3minuten van het strand en lopend hoog uit 15 min van centrum Kos stad

Mw. S. Van Der Hoeven
Laatst bijgewerkt: 14 juli 2023

Waar voor je geld

Goed onderhouden accomodatie en alles loopt soepel. Personeel is vriendelijk. Alles is zoals omschreven in brochure, strand is dichtbij, centrum, market tbv boodschappen, fietsen verhuur enz. De vertegenwoordiger van TUI is stipt en en goed te bereiken. Dus weer een fijne vakantie gehad. Mvg fam. Drijfhout.

Laatst bijgewerkt: 7 juni 2023

kleine badkamer

Het 1-kamerappartement heeft een erg kleine doucheruimte in de badkamer. Wij hebben een normaal postuur, maar het gebruik van de doucheruimte is samen met het toilet wat erg onhandig is.

Hr. J. van Dissel
Laatst bijgewerkt: 31 mei 2023

Super vriendelijk en super schoon! Lekker dicht bij et strand. Echt een aanrader

Mw. M. van Emmerik- Broekkamp
Laatst bijgewerkt: 24 september 2022

Laatst bijgewerkt: 7 augustus 2022

Mooi en schoon hotel

Mooi en schoon hotel. Zeer vriendelijk personeel. Fijn zwembad met genoeg ligbedden. Om 10u nog bedjes te vinden met parasol. Helaas zijn de drankjes vrij prijzig. Wij misten toch wat vermaak in de avond. De bar was in de avond altijd leeg.

Laatst bijgewerkt: 24 juli 2022

Goed hotel, zeker aan te bevelen !

Prima hotel met mooie moderne ruime kamers en goede bedden. Ligging tov Kos-stad is top, 10 min fietsen, dus als je wilt kun je de drukte opzoeken. Ontbijt niet super uitgebreid, maar voldoende en van prima kwaliteit. Ligging tov strand is top ! Mooie ligbedden en een gezellige beachbar. ZOWEL BIJ HOTEL ALS BIJ BEACHBAR FANTASTISCH PERSONEEL ! Enige minpunt dat ik kan bedenken zijn de gehanteerde horecaprijzen. Die zijn ondertussen niet ‘Grieks” meer met bijna 6 euro voor een glas rosé, bijna 5 euro voor een glas bier en 7,5 euro voor een eigen merk Radler. Ik begrijp dat er wat in te halen is na 2 jaar 0 inkomen, maar dit is niet slim want mede hierdoor was er ‘s avonds helemaal geen gast te bekennen op het terras bij de hotelbar omdat iedereen naar de stad ging of drank voor op de kamer kocht. Hier is mijns inziens veel meer omzet uit te halen als je de prijzen normaal houdt.

Laatst bijgewerkt: 15 juli 2022

Laatst bijgewerkt: 20 juni 2022

Prima appartement

Bijna alleen Nederlanders maar dat komt ws door time to smile

Gezicht vanaf het balkon op het zwembad
het zwembad