Sandy's Studios & Log-Villas reviews

Laatst bijgewerkt: 24 mei 2023

Goed sfeertje

Vriendelijke mensen kleinschalig mooie ligging kos stad is te voet bereikbaar maar met fiets is net wat comfortabeler . Sandy is vriendelijk mooi niet dat mega en massale .

Laatst bijgewerkt: 12 november 2021

P. Kwestro
Laatst bijgewerkt: 11 november 2021

expliciet kamer op verdiepingsvloer geboekt. Kregen kamer op de bgg. Met piepklein balkon-terras tegen een olijf boom en coniferen haag met daar achter direct het lawaaierige zwembad. eigenaar beweerd dat onze boeking een overboeking betreft en we van geluk mogen spreken een studio te krijgen. Olives Travel dwong volgens hem deze kamer zonder enig uitzicht af. Erg teleurgesteld hiermee confronteerd te worden, eerste ervaring met OT is dus zeker geen goede. Om weggezet te worden in de laatste en mindere kamer maar wel tegen het volle pond. Daar zit je dan 14 dagen, Erg slecht dit, zwaar teleurgesteld in de informatie voorziening van Olive Travel, dit had gecommuniceerd moeten worden dan hadden we zeker niet geboekt! Op de BGG is al een teleurstelling, maar de ingeslotenheid tegen de bomen en de haag is absoluut niet OK, alsof je in een tuinkelder zit. Graag actie ondernemen! Voor een gelijkwaardige accomodatie zoals geboekt en 2000 euro voor betaald. Lijkt wel een slechte afle

Laatst bijgewerkt: 4 oktober 2019

super sfeer en fantastische medewerkers.

Hoewel Sandys op 25 min lopen van Kos centrum ligt is het ons ontzettend goed bevallen, het horeca personeel en de kamerjuffrouw doen alle moeite om het naar je zin te maken.

Laatst bijgewerkt: 30 augustus 2019

Gezellig, sfeervol, huiselijk

Zeer fijne familie die de appartementen beheren, hun restaurant is top, schone kamers en bedden, vriendelijk personeel, 1 ervan kan een aardig woordje Nederlands spreken. We hebben er genoten! (2 volwassen en 1 kind van 7jaar.)

Laatst bijgewerkt: 24 augustus 2019

Lekker eten voor redelijke prijs

Wel een fiets huren. In de buurt alleen kiezelstranden. Maar zwembad ook heerlijk. Personeel helpt zelfs mee zoeken als je je mobiel kwijt bent. Lieve mensen zijn het.

Laatst bijgewerkt: 9 augustus 2019

heel netjes wij zaten in een blokhut.

alles was goed geregeld goed ontvangen met een drankje. vriendelijke mensen die er werken.

Laatst bijgewerkt: 2 augustus 2019

Gemoedelijk, mooi en rustig gelegen, gezellig,

Vriendelijke ontvangst, behulpzaam personeel, goede bedden, verzorgd complex, gezellige bar ( geen herrie tot laat) en restaurant met lekker eten zowel ontbijt, lunch of diner en betaalbaar. Fijn zwembad met genoeg ligstoelen zonder handdoekje leggen om te reserveren. Fijne sfeer, gasten van diversen leeftijden, jong en ouder. Minpunt; geen georganiseerde avonden in het hoogseizoen zoals wel aangegeven staat.

Laatst bijgewerkt: 6 oktober 2018

Gezellig complex. Leuk zwembad. Alleen douche een beetje klein.Heerlijk rustig. Weinig keukenspullen.Zelf goed mes gekocht.

Laatst bijgewerkt: 16 oktober 2017

Appartementen zijn gedateerd

1. meubilair verouderd; 2. kranen sterk verouderd; 3. lichtpunt ( wandlamp ) boven het eettafeltje zou geen overbodige luxe zijn.

Zwembad en bar