Peridis Family Resort reviews

9,6

Laatst bijgewerkt: 10 oktober 2023

PERIDIS, GASTVRIJ, en KLANTGERICHT.

Peridis Family Resort is uitermate goed georganiseerd, vriendelijk personeel bij de receptie maar ook bij het zwembad en het terras. Ontbijt is ruim voldoende, alles is netjes en schoon.

Laatst bijgewerkt: 12 augustus 2023

Laatst bijgewerkt: 22 oktober 2022

Mooi en zeer netjes maar niet zo fantastisch als de brochure laat denken.

De ligging aan de buitenkant van de stad is heel handig om alles te voet of te fiets te kunnen doen. Maar wat in een brochure als een rustige wijk wordt aangegeven is heel anders. Het hotel bevindt zich op één van de drukste wegen van de stad! Als je ook nog een kamer (zoals die van ons) krijgt aan de drukke straat in kwestie, is de rust ver te zoeken. Ook in de nacht, ook in het weekend, is het continu druk en lawaaierig.

Laatst bijgewerkt: 4 oktober 2022

Wat een Super Family resort

We kwamen aan en werden ontvangen door super vriendelijk personeel. We kregen een gratis upgrade van een Suite. En dat was helemaal een verassing, een super grote suite met woonkamer/keuken , badkamer, een mooie slaapkamer met een hemelbed, en een groot terras grenzend aan een privé zwembad en zelfs badjassen erbij. Maar het voornaamste Super vriendelijk personeel

Laatst bijgewerkt: 7 augustus 2022

Gezellig, schoon, vriendelijkheid

Prachtig appartement. Grote kamers. Elke dag wordt er schoon gemaakt. Om de 2 dagen wordt het beddengoed vervangen. Vriendelijk personeel. Super ontbijt. Ligt 800 meter van Kis stad af. Strand ook op 800 meter, maar daar kun je niet liggen. Dan moet je naar het einde van de haven. Ongeveer 3 km verder. We hebben fietsen gehuurd om daar te komen.

Laatst bijgewerkt: 19 juli 2022

Hygiënisch, vriendelijk personeel en kleinschalig

Het is een accomodatie die voor iedereen wat wils heeft. Het is niet te grootschalig heeft voor wie dat wil animatie een mooi zwembad en 's ochtends een heerlijk ontbijt buffet.

Hr. K. Kersten
Laatst bijgewerkt: 10 juli 2022

Super

Mooue kamers en appartementen met Jacuzi. Ontbijt goed verzorgd en vriendelijk personeel.

Laatst bijgewerkt: 20 juni 2022

Wij komen hier al jaren. prachtig mooi resort aan de randn de stad

jammer dat de studio die wij dit jaar hadden achter een heg , dus weinig zon.

Hr. A. van Orsouw
Laatst bijgewerkt: 12 juni 2022

Laatst bijgewerkt: 5 oktober 2019

Prima vertoeven voor een weekje zon en ontspanning

Prima appartement wat wij minder vonden was het aantal zwerfkatten die steeds op je handdoek gingen liggen en moeilijk te verjagen waren. Ook vonden wij het restaurant aan de dure kant. Een paar drankjes kost je zo een vermogen iets wat je dan ook niet iedere avond doet.

Privé zwembad aan je terras
Uitzicht op het zwembad bij avondlicht
Agios Stefanos beach 1
Overloop gang