Paritsa reviews

Hr. M.H.J. Jansen
Laatst bijgewerkt: 17 oktober 2023

Laatst bijgewerkt: 18 september 2023

net hotel

schoon hotel, vriendelijk personeel, douches hadden een maatje groter gemogen. uitstekende ligging

Bast
Laatst bijgewerkt: 13 september 2023

Goed hotel zeer vriendelijk personeel.

Prima hotel dat door een zeer vriendelijke familie wordt beheerd. Zeer proper en netjes. Ontbijtbuffet is eenvoudig maar ruim voldoende. Kamers zijn netjes en compleet met koelkast. Douchebak is wat aan de kleine kant maar voldoet.

Mw. A. Post
Laatst bijgewerkt: 2 juni 2023

Laatst bijgewerkt: 13 juli 2022

Wel geboekt niet gekregen helaas

Paritsa speciaal uitgezocht en geboekt voor een heerlijke vakantie op Kos. Helaas bij het inchecken was onze boeking niet bekend en zijn naar een ander hotel gestuurd door de eigenaar van Paritsa. Klachten/contactformulier bij PrijsVrij opgesteld en verstuurd. Pas op de dag van vertrek reactie. Wel tactisch maar absoluut niet klantvriendelijk. Daarna 2e reactie gestuurd maar tot op heden geen antwoord.

Laatst bijgewerkt: 5 juni 2022

Geen idee

Bij aankomst bleek dat wij niet in Paritsa, maar in Dimitris Paritsa stonden geboekt. Dit hebben wij ook aan Prijsvrij gemaild. Zeer teleurstellend allemaal. Tot op heden ook nog geen reactie op onze email ontvangen.

Laatst bijgewerkt: 20 mei 2022

eenvoudig hotel maar schoon, vriendelijke eigenaar en familie.

badkamertje was verder onder de maat. Douchebak van ca. 70 cm met een gordijn wat aan je lijf plakte.. Bukken lukte niet , raakte je de kraan.

Laatst bijgewerkt: 20 september 2019

Prima hotel op een goede locatie.

Zoals alle hotels in het centrum van kos stad ( en wij hebben er al heel wat gezien de afgelopen jaren) is de badkamer sober en klein maar verder schoon en geen probleem. Ontbijt was prima en het personeel doet erg zijn best. Wij hebben hier een prima verblijf gehad en komen zeker weer eens terug.

Laatst bijgewerkt: 2 september 2019

Perfect gelegen, simpel maar goed

Dit hotel heeft een perfecte ligging naar het strand en naar de winkels/ restaurants toe. Voor jongeren 7 min lopen richting barstreet, ideaal!

Laatst bijgewerkt: 2 augustus 2019

Netjes, schoon, niet gehorig, super locatie.

Perfecte locatie, oversteken en straat uitlopen dan ben je op het strand. Ontbijt is simpel, (oplos) koffie thee, croissantje, griekse yogurt en wat zoetigheid in plastic cupjes, maar daar kan je wel lekker buiten ontbijten. Hotel ligt aan winkelstraat, gezellig. Snachts geen geluids overlast gehad. Airco doet het ook, wel betalen, kluisje ook tegen betaling. Geen animatie en geen zwembad en geen avond eten of lunch. Ijskastje ook aanwezig.

hotel paritsa
strand