Kipriotis Hippocrates reviews

Laatst bijgewerkt: 30 september 2019

Gezellige accommodatie

Gezellig adults only hotel Prima restaurant met de mogelijkheid om ook in een ander Kipriotisch restaurant te eten, Grieks of Italiaans. Animatie leuk aanbod, niet opdringerig. Wel een fiets/ wandelpad langs de straat maar geen winkeltjes of kleine restaurantjes, alleen maar hotels.

Laatst bijgewerkt: 26 september 2019

Nette hotels, prima restaurant

Het AI gedeelte is uit de kunst. Goed eten en veel keus, bijna alle drankjes ( incl. cocktail) inclusief. Een paar puntjes die niet bij een 4 sterren hotel horen ( vind ik): De bedden waren erg hard, er is geen safe op de kamer, maar alleen bij de receptie, de deur moest op slot, omdat er aan de buitenzijde geen blinde knop zat. Geen stroompunt in de badkamer( voor shaver of tandenborstel). Niet echt nodig, maar de portable tv was ruim 20 jaar oud.

Laatst bijgewerkt: 3 juni 2019

supper hotel zeer vriendelijk personeel

Het personeel staat altijd voor je klaar ze bedienen je op je wensen

Laatst bijgewerkt: 20 mei 2019

Fijn hotel.

Goed hotel waar we zeker nog eens terug komen. De eerste dagen waren er niet zoveel gasten en was er minder keus bij de maaltijden. Maar de kwaliteit van het eten was erg goed. Toen er meer gasten kwamen, was er meer keuze maar vond ik het eten van iets mindere kwaliteit. Vlees en kip was wat minder gaar en de groenten waren soms erg hard.

Zwembad
Haven Kos stad