Kipriotis Maris reviews

Hr. A. Cornelissen
Laatst bijgewerkt: 10 augustus 2023

Geweldig heb genoten en geniet nog steeds

Eten drinken gastvrijheid Vriendelijk en behulpzaam personeel dikke 9 Gaan zeker terug

Laatst bijgewerkt: 11 september 2022

Mooie locatie,goed eten ,goede prijs/ kwaliteit

Mooi hotel,mooi zwembad,goed eten goede locatie, fietsverhuur om de hoek

Laatst bijgewerkt: 31 augustus 2022

Vriendelijk personeel

Vriendelijk personeel, heerlijke bedden, lekker eten.

Laatst bijgewerkt: 16 augustus 2022

Zeker geen 5 sterren waard

Personeel niet erg vriendelijk. Kamers worden om de dag schoongemaakt. Onze kamer is zelfs 2 x overgeslagen. Iets van gezegd, zou de volgende dag gebeuren. Helaas weer niet. Weer iets van moeten zeggen en uiteindelijk dezelfde dag nog schoongemaakt. Ook worden de handdoeken niet iedere verschoond. Kamers gedateerd. Bij uitchecken werd niet gevraagd of we een fijne vakantie hadden gehad. Goede reis werd er ook niet gewenst. Frisdrankenautomaat tijdens eten regelmatig leeg. Eten soms lauw. Zwembad gaat pas om 10.00 u open en om 18.00 u al dicht. Kwaliteit van het eten is goed en de bedden ook.

Laatst bijgewerkt: 15 augustus 2022

Ik raad het niet

Wij waren met zo’n tweeien voor 8 dagen daar Ze hebben mijn kamer niet schoongemaakt badkamer ook niet gedweild en ze hebben de handdoeken om de dag verwisseld bedden opgemaakt maar niet verschoond alleen hoeslaken wel voor een keer Toen hebben wij geklaagd hebben ze de kamer gedweild Ik kan niet zwemmen in diep water en de zwembad was 155 En ik ben 158 lang

Laatst bijgewerkt: 4 augustus 2022

Fijn hotel. Goed eten. Rustige ligging, slechts een paar km van Kosstad

We hebben t erg fijn gehad in dit hotel. Ruime schone kamer, uitstekende bedden. Vriendelijk personeel , goed eten. Ruime keuze.

Laatst bijgewerkt: 2 augustus 2022

Fijn hotel

Fijn hotel, goed eten en mooie ligging en fijn voor kinderen ook.

Laatst bijgewerkt: 17 juni 2022

Hotel nog niet klaar voor het publiek

Faciliteiten van hotel nog niet open. Aangewezen op Faciliteiten zusterhotel Kipriotis Panorama. Om dit te bereiken moest een steile helling en vele trappen worden genomen. Veel achterstallig onderhoud

Laatst bijgewerkt: 7 oktober 2019

mooi en verzorgd

in deze periode niet druk. Het was wel te merken, dat het personeel zelf aan vakantie toe was. Niet dat ze onvriendelijk waren, maar echt persoonlijk ook weer niet. Als toerist 1 van de velen.

Laatst bijgewerkt: 6 oktober 2019

ware over geboekt naar panorama

was een geweldig hotel alleen lag hoog om te lopen het strand viel tegen heel veel stenen

heel mooi
gezellig