Atlantis reviews

5,3

Laatst bijgewerkt: 5 november 2023

Hotel Atlantis

Eten vonden wij goed! Drinken met uitzondering van de rode wijn, was zuur, ook goed. Ligging zeer goed! Dichtbij, op loopafstand van Kos stad, prachtige stad! Uit eten in typisch Griekse restaurantjes, zeer zeer goed en niet duur! Met taxi naar vliegveld 40 €. De familiekamer in Atlantis was sober m.n. de 2e kamer. 1 douche met z"n 4-en is plannen... Voor het bedrag van de vakantie was dit een prima vakantie!

Laatst bijgewerkt: 8 oktober 2023

Prima

Groot hotel met veel kleinere gebouwtjes erom heen. Mooie tuinen, prachtig gelegen aan het strand. Familiekamers schoon, simpel,verouderd. Schoonmaak en handdoekwissel 1 xper 2 dgn. Eten is prima, niet veel afwisseling, eetzaal is niet gezellig ingericht. Strandhandoeken krijg je 1 waar je de hele week mee moet doen, strandbedden tegen betaling 3.70 per bed.Dichtbij Kosstad, op 2.5 km is lopend of met fiets heel goed te doen. Wij hebben een auto gehuurd en daar de rest van het eiland mee bekeken. Prima hotel maar hoef er niet na terug. Zou dan naar Tigaki of Kardamena gaan.

Laatst bijgewerkt: 19 augustus 2023

Prijs kwaliteit niet goed. Oost europese standaard voor ons.

Mw. A. Rep
Laatst bijgewerkt: 25 mei 2023

Fijne kleinschalige accommodatie

Niet te groot. Lekker overzichtelijk. Vriendelijk personeel, mooi strand met heerlijke bedjes voor een kleine vergoeding. Eten naar verwachting. Zeer schoon.

Laatst bijgewerkt: 1 oktober 2022

Gedateerd

De kamer was heel verouderd en niet goed onderhouden. De telefoon in bad is zeer onhygiënisch

Laatst bijgewerkt: 18 september 2022

Super hotel direct aan het strand met goed onderhouden tuin

Super hotel met vriendelijk personeel met goede service Schone kamers en restaurant

Laatst bijgewerkt: 7 september 2022

Goed hotel. Opvallend veel en goed personeel

Erg naar ons zin gehad in Atlantis. Het personeel is vriendelijk en alles is goed geregeld. Het A.I C. Programma ook prima. Kamers netjes en schoon. Wel erg gedateerd. Een enthousiast animatieteam alleen vond ik de muziek bij t zwembad vaak te hard. Ook 's avonds. Wil je meer rust boek dan een kamer verder van t zwembad. Het park zelf wordt geweldig onderhouden en via de receptie kun je alles regelen. Auto- en fietsverhuur vlak voor de deur. Let op: dit hotel zit niet in Kos Stad maar in Lambi. Is goed te lopen maar het beste doe je dat s svonds als t koeler is. De bus kan ook. Kost bijna niks.

Laatst bijgewerkt: 5 september 2022

Goed hotel

Alles was goed en erg vriendelijk personeel. Mooie omgeving

De weg naar Kos stad
Zonsopkomst  lambibeach hotel Atlantis