Astron reviews

4,8

Laatst bijgewerkt: 27 juli 2023

Goede locatie, vriendelijk personeel en gastvriendelijkheid

Hotel Ashton was een goed centraal gelegen hotel met vriendelijk personeel. Alleen bij aankomst problemen met het verwisselen van kamer naar een andere kamer. We werden ik een kamer geplaatst zonder een groot balkon wat er wel werd gezegt tegen ons dat we die kregen.

Laura Doodeman
Laatst bijgewerkt: 22 oktober 2022

Astron

Mooie plek aan de haven, goed ontbijt met prachtig uitzicht over de haven. Vriendelijk personeel, goede service. Slaapkamer wat klein en oudbollig maar netjes en schoon. Badkamer erg krap en te oud maar alles werkte prima en werd goed schoongehouden. Wel erg gehorig op de hal. Voor ons een prima hotel.

Hr. A. Schilder
Laatst bijgewerkt: 6 oktober 2022

Laatst bijgewerkt: 17 september 2022

Goed hotel, ontbijt kan beter

Het is een prima hotel, zou een upgrade mogen hebben en het ontbijt is wel heel Engels georiënteerd.

Laatst bijgewerkt: 7 september 2022

Hoe verklaat u het klasse niveau tussen Patmos Aktis en Astron?

We hebben in Patmos Aktis de duurste suite van dit 5 sterren hotel gehad en betaald voor 10 overnachtingen in een 5-sterren accommodatie. Dat we een dag eerder terug naar Kos moesten omdat de ferry en terugvlucht niet op elkaar aansloten, was geen probleem. We hadden wel verwacht in een qua service en accommodatie gelijkwaardig hotel te worden geplaatst en niet in een 2-sterren hotel. Hoe verklaart u dit prijsverschil?

Laatst bijgewerkt: 20 augustus 2022

super cool en vriendelijk

ouder maar netkjes hotel geweldige ligging voor alles wat je wilt doen personeel is super vriendelijk en kamers worden prima onderhouden iedere dag-- zwembad is gewoontjes met weinig schaduw en aan de bar is niet veel verkrijgbaar-- de bar aan de voorkant is prima en best lang open als je terugkomt van een avondje kosstad kun je daar nog wel terecht en receptie is 24 uur open en zijn altijd bereid om je vragen te beantwoorden

Laatst bijgewerkt: 15 augustus 2022

Fantastische ligging, mooi zwembad, vriendelijk personeel

Door het doorgeven dat de matrassen erg hard zijn, kregen we wel een topping en konden we goed slapen. Af en toe een keer animatie zou leuk zijn. Het personeel was super vriendelijk. Ook onze kinderen van 20 en 15 jaar hebben zich goed vermaakt. Alles is op loop afstand; strand, stad, winkels, restaurants, partyboten voor leuke boottochten overdag en discoboot in de avond, vissersboten of een oud kasteel bezoeken.

Laatst bijgewerkt: 9 augustus 2022

Prachtige plek. Beetje gedateerd maar voldoet prima!

Prachtige plek met uitzicht op de oude haven en lekker centraal gelegen. Zeer netjes en ontbijt voldoet prima. Zeer vriendelijk en behulpzaam met zo'n beetje alles (excursies, taxi, etc.). Enig minpunt was de kleine badkamer.

Laatst bijgewerkt: 23 juli 2022

Beetje ouderwets ingericht, maar erg hygiënisch.

We hebben een hele leuke tijd gehad. Er werd zelfs door het personeel goed opgelet of we veilig thuiskwamen. Heel mooi uitzicht op het zwembad en de anderen heel mooi uitzicht op de haven. Super blij en een vakantie om nooit meer te vergeten.

Laatst bijgewerkt: 3 juli 2022

Fantastische ligging wel verouderd

Hotel Astron ligt fantastisch maar is wel verouderd. Kamer was aan kleine kant, hadden babybedje erin staan. Kamers werden supergoed schoongemaakt! Ontbijt was goed, maar niet luxe. Dus geen croissantjes etc. Maar voor ons was het prima. Als aanvulling voor kinderen zou een glijbaan en speelhuisje leuk zijn op het grasveld.

Uitzicht vanaf het hotel (ontbijtzaal)
En toch was elke dag de kamer keurig gemaakt, of de tekst is anders bedoeld?
Het uitzicht vanaf de ontbijttafel