Alexandra Beach reviews

Laatst bijgewerkt: 13 september 2023

Prijs kwaliteit Goed

Laatst bijgewerkt: 15 oktober 2022

Alexandra beach gedateerd

Weekje naar Kos gegaan in oktober, prima weer gehad, getwijfeld over diverse bestemmingen maar Kos is een aanrader voor deze tijd vh jaar. Algemene indruk van Kos is gedateerd. Alexandra beach is echt gedateerd. Centrale hal en ontbijtzaal ogen alsof er sinds de jaren 70 niets meer is geinvesteerd/veranderd. Ontbijt is erg slecht, weinig keus, droog brood, slechte koffie. Ook de manier van presenteren is slecht, veel is kapot of rammelt, logisch als alles 50 jaar oud is. Het zwembad en de tuin lagen er wel heel mooi bij en wordt goed bijgehouden. Deel vd kamers is gerenoveerd. Helaas is de badkamer erg klein waardoor bij het douchen de badkamer direct blank staat. Je krijgt 2 handdoeken p.p. en worden slechts 1x per 3 dagen verschoond. Complex heeft potentie maar heeft wel dringend een facelift nodig. De prijs/kwaliteitverhouding klopt niet.

Laatst bijgewerkt: 11 september 2022

Prachtig complex rustige ligging

Heerlijk rustig complex met mooi zwembad en heel vriendelijk personeel Met het huren van een fiets kom je overal

Meulenbroek
Laatst bijgewerkt: 27 juli 2022

Appartement ziet er schoon en verzorgd uit Elke dag worden de bedden opgemaakt en om de 3 dagen verschoond

Laatst bijgewerkt: 14 juni 2022

Heerlijk rustig gelegen met voldoende mogelijkheden in de buurt

Het was een heerlijke plek om te zitten Wij hadden wel een oudere kamer en dat was wel echt te merken. Heerlijk zwembad met gezellige bar met goed geprijsd drinken en eten.

Laatst bijgewerkt: 11 juni 2022

Prima accommodatie

Goede ligging vlakbij strand en op fiets afstand Kosstad ,goede kamers superieur kamer handdoeken om de 3 dagen verwisseld vind ik te weinig. Het ontbijt is vrij sober ,maar over het algemeen een prettig verblijf gehad

Hr. P. Broersen
Laatst bijgewerkt: 12 november 2021

Schoon, ruim en netjes

Aanrader Ruime kamers, goede bedden

Laatst bijgewerkt: 18 oktober 2019

service en vriendelijkheid is erg goed

Het is een rustige hotel. Er zijn voldoende bedden bij het zwembad. Het ontbijt is voldoende, maar niet erg uitgebreid. De kamers zijn goed. De schoonmaak en service is goed. Gezien de prijs en kwaliteit is dit goed op elkaar afgestemd.

Laatst bijgewerkt: 8 oktober 2019

Alles is naar wens gegaan

We hebben het er naar ons zin gehad we kunnen het aan bevelen

Laatst bijgewerkt: 25 september 2019

Mooi hotel vriendelijk personeel

Mooie accommodatie. Karig ontbijt en kleine mankementen in de kamers, met name de douche is aan renovatie toe.

Zwembad
Heerlijk vertoeven