179 beoordelingen voor Appartement Alex 2 in Kos-Stad Kos

8.1
    8.2
    Leo
    op 09.10.2019:

Fantastisch, vriendelijke familie. Hulpvaardig.

Komen hier nu al 7 jaar, vinden het heerlijk met een aantal dezelfde mensen ieder jaar ongeveer dezelfde tijd. Ligt op 10 minuten fietsen van Kos stad, leuk centrum voor kleding en souvenirs.

G
    op 26.06.2019:

Basic, rustig appartement, vriendelijke mensen

We waren zeer teleurgesteld in het donker hokje dat ons als 3 kamer appartement werd gepresenteerd. We hadden duidelijk het appartement dat niemand wilde, ook al is het het duurste dat ze hebben. We hadden bij preferenties en per email van te voren om iets anders gevraagd ivm met een operatie van me maar ik betwijfel of ze het hebben gelezen.
    Duidelijk is dat regelmatig terugkerende gasten die hier savonds ook eten een voorkeursbehandeling krijgen.
    Mijn tip: geef 100e meer uit en kies voor een beter appartement met een leuk uitzicht.

Bert
    op 20.06.2019:

Geweldig complex.

We komen daar al voor het twaalfde jaar en het is alsof je steeds weer thuis komt. De eigenaren Mike, Linda en hun zonen Dimitris en Alexis zijn een gastvrije familie en staan altijd voor je klaar. Verder verzorgen ze hun eigen restaurant alwaar het heerlijk eten is.

Wendy
    op 02.06.2019:

Heerlijk appartement. Kleinschalig, gezellig en heerlijk relaxed

Ligt gelukkig wat verder van Kos stad af. Maar deze en andere restaurantjes zijn prima bereikbaar. Geliefd appartement bij Nederlands publiek. Zodoende ook meerdere vaste gasten.De eigenaren zijn meer dan vriendelijk. Ze helpen daar waar kan.

Alexandra
    op 01.05.2019:

Top mensen fijne familie

Goed hotel Alleen jammer van de bedden we hebben echt niet lekker gelegen de hoofd kussen wasser slecht.

erna
    op 15.09.2018:

Een mooi kleinschalig appartement

Alex 2 ligt net buiten Kos stad. Het is kleinschalig en word gerund door twee broers en hun ouders. Elke dag worden de appartementen schoon gemaakt en krijg je schone handdoeken. Het is eten is heel goed en betaalbaar. Wij hebben voor twee weken fietsen gehuurd. Dit is te regelen bij Alex 2 en het zijn prima fietsen. Airco is 4 euro per dag. Wij hadden appartement 24. Deze ligt op de derde verdieping. Dit is een twee kamer appartement. Wij hadden een groot balkon met een heel mooi uitzicht. Alex 2 ligt op een kleine helling en doordat het buiten het centrum ligt is het lekker rustig. Wij hebben twee leuke weken gehad bij Alex 2.

Gert
    op 28.05.2018:

fantastisch accomodatie met uiterst vriendelijke eigenaren en personeel

Ligt 2 km vanaf het centrum Kos stad en toch is alles in Kos en daarbuiten goed bereikbaar

Sjaak
    op 26.10.2017:

Gemoedelijk

Een vriendelijke en zeer behulpzame familie, niets is te veel. Een goed restaurant waar alles vers gemaakt wordt door Mike en Linda. Fietsen zijn ter plaatsen te huur en van goede kwaliteit. Verder via de zonen Dimitri en Alex kan je er auto’s, scooters e.d. huren incl. E-Bike’s.

• G
    op 26.06.2019:

Neem en fiets en ga naar het strand. Neem een dag een auto en ga naar het strand vlak voor Kefalos en savonds naar Zia.

• Wendy
    op 02.06.2019:

- fiets huren bij appartement - daar auto huren via eigenaar - bezoek Paradiso Beach en Zia

• Alexandra
    op 01.05.2019:

Ik ga echt nog eens terug

• erna
    op 15.09.2018:

Huur fietsen want het is wel ver lopen naar Kos stad. Voor 1 dag een auto huren om het eiland te verkennen. Geef aan als er iets mist in appartement of stuk is, want het word direct opgelost. Ga in de haven een rondvaart regelen met een boot. Kosten meestal rond de 27 euro. Wij hebben dit gedaan bij Nikitas. Was heel goed.

• Gert
    op 28.05.2018: