Alex Jimmy's (Alex 2) reviews

Laatst bijgewerkt: 4 september 2022

Top appartement!

Gezellig klein complex. Hele vriendelijke mensen, brandschoon en heerlijke bedden.

Laatst bijgewerkt: 5 november 2019

Rustig gelegen, gezellig restaurant/terras, mooi zwembad. Uitstekende service. Prima appartement met fraai uitzicht.

Laatst bijgewerkt: 9 oktober 2019

Fantastisch, vriendelijke familie. Hulpvaardig.

Komen hier nu al 7 jaar, vinden het heerlijk met een aantal dezelfde mensen ieder jaar ongeveer dezelfde tijd. Ligt op 10 minuten fietsen van Kos stad, leuk centrum voor kleding en souvenirs.

Laatst bijgewerkt: 5 september 2019

Zeer vriendelijk en gezellig appartement

De gehele familie doet er alles aan om je een geweldige vakantie te bezorgen. Geen handdoeken race. Het eten is perfect en een biertje krijg je in een pul van ijs, heerlijk. Als je van gemoedelijk, rust, lekker eten en drinken houd is dit zeker een aanrader.

Laatst bijgewerkt: 20 juli 2019

Heerlijk rustig app complex

Prima appartement, heel erg schoon, heerlijk zwembad, heel vriendelijk personeel, eigenaren heel erg behulpzaam, goede huurfietsen

Laatst bijgewerkt: 8 juli 2019

Uitstekend en verzorgd

Alex 2 is een uitstekend appartementen complex. Wij hebben er een geweldige vakantie gehad. In het restaurant is het lekker eten. Toen wij er waren waren de vakantiegangers lekker rustig.

Laatst bijgewerkt: 26 juni 2019

Basic, rustig appartement, vriendelijke mensen

We waren zeer teleurgesteld in het donker hokje dat ons als 3 kamer appartement werd gepresenteerd. We hadden duidelijk het appartement dat niemand wilde, ook al is het het duurste dat ze hebben. We hadden bij preferenties en per email van te voren om iets anders gevraagd ivm met een operatie van me maar ik betwijfel of ze het hebben gelezen. Duidelijk is dat regelmatig terugkerende gasten die hier savonds ook eten een voorkeursbehandeling krijgen. Mijn tip: geef 100e meer uit en kies voor een beter appartement met een leuk uitzicht.

Laatst bijgewerkt: 20 juni 2019

Geweldig complex.

We komen daar al voor het twaalfde jaar en het is alsof je steeds weer thuis komt. De eigenaren Mike, Linda en hun zonen Dimitris en Alexis zijn een gastvrije familie en staan altijd voor je klaar. Verder verzorgen ze hun eigen restaurant alwaar het heerlijk eten is.

Laatst bijgewerkt: 19 juni 2019

Perfecte en goede locatie

Een mooi appartement maar de inrichting is wel gedateerd, als de appartementen vol zijn dan zul je op tijd op moeten staan om een ligbed bij het zwembad te reserveren, dus zo vroeg mogelijk een handdoek op het ligbed te plaatsen, oorzaak er zijn er veel te weinig. De schoonmaak is perfect aardige en lieve interieurverzorgsters, vergeet ze niet af en toe een fooitje te geven daar doe je, je voordeel mee. Vader Jimmy, Moeder Linda en de twee zoons Alex en Dimitri Proberen het zo goed mogelijk naar je zin te maken.

Laatst bijgewerkt: 17 juni 2019

Niet volgens verwachting

Mensen die er al langer komen gaan in alles voor. Ze moeten zeker werken aan snelle service en ook op terras een drankje serveren en niet afwachten dat je zelf aan de bar gaat bestellen.

Woonkamer nr 24
Zwembad