Michelangelo Resort & Spa reviews

Laatst bijgewerkt: 22 oktober 2023

5 sterren waard

We hebben het leuk gehad personeel van het hotel zijn super aardig

Laatst bijgewerkt: 3 oktober 2022

Zijn 5 sterren niet waard.

Zijn 5 sterren absoluut niet waard! Onze kamer stonk verschrikkelijk! Overal schimmel, vies en vuil. Foto's van genomen en naar de reisbegeleiding van Neuxus gegaan, sanderdendaags kregen we een upgrade. Deze kamer was properder en vlakbij het zwembad met uitzicht op zee. 3 dagen geen kamermeisje gezien. De gangen van de kamers waren vuil en werden niet gekuist. Het eten was heel sober. Elke dag een ander thema, maar toch altijd hetzelfde en heel weinig keuze. De animatie richtte zich meer op de jongere generatie aan het zwembad, met elke dag loeiharde muziek de hele namiddag. Wij raden dit hotel niet aan...

Laatst bijgewerkt: 2 augustus 2022

Het uitzicht is magisch

Behoord tot een van de betere hotels die ik bezocht heb.De medewerkers zijn vriendelijk en gastvrij .Een mannelijke medewerker met een bril in het restaurant was top.Hij was oprecht ,had overzicht en zijn kennis en ervaring was zichtbaar en prettig.

Laatst bijgewerkt: 2 augustus 2022

Alles klasse, vriendelijk en zeer hoog serviceniveau en klantvriendelijkheid en gerichtheid

Van schoonmakers, tot bar, restaurant of zwembarpersoneel zijn ze allemaal SUPER! Ik kom wrs wel terug. Dichtbij gelegen is ook een fantastisch watersportding waar je kan flyboarden, jetski, boten huren en bananaboot

Laatst bijgewerkt: 7 juli 2022

Prachtig

Complimenten aan iedereen daar! Prachtig hotel Super vriendelijk personeel Goed eten Leuke shows. Ik zal zeker all inclusive aanraden.

Laatst bijgewerkt: 29 juni 2022

super mooi infinitypool

Mooi hotel met super groot infinitypool.Nog nooit zo'n groot infinitypool gezien. Eten was goed je kon elke dag wel iets eten wat je lust. Vaker ook echt griekse gerechten wat erg leuk was. Hotel ligt wel ver weg. Kosstad 7 km. Wij hadden auto gehuurd waardoor het hele eiland rond. Zonder auto ben je beperkt

Laatst bijgewerkt: 15 juni 2022

Grandioos

We hadden geen betere honeymoon kunnen hebben dan daar. Alles tot in de puntjes geregeld, super service en super vriendelijk personeel.

Laatst bijgewerkt: 9 mei 2022

Heerlijk eten Mooie kamer met balkon Prachtige zwembaden

Laatst bijgewerkt: 6 mei 2022

Goed resort, infinity-pool gaaf, personeel vriendelijk.

Sauna ondermaats (1 kleine sauna voor 2 personen!), is geen wellness.

Laatst bijgewerkt: 4 mei 2022

Staff is amazing!

The infinity pool is great and the staff is super friendly and professional!

kust Tigalki