Seaview Village reviews

Mw. C. Luebben
Laatst bijgewerkt: 26 oktober 2023

Laatst bijgewerkt: 10 augustus 2023

SeaView Village

Fijn verblijf gehad in dit appartementencomplex. De douches zijn aan vervanging toe. We hadden appartement nr 2 met prachtig uitzicht over zee. Ik hoop dat dit zo blijft ze zijn aan het bouwen voor het appartement.

Mw. H. van Vugt
Laatst bijgewerkt: 12 november 2021

Laatst bijgewerkt: 23 augustus 2019

Rustige locatie vlakbij het strand & dorp Lassi

Het eiland is schitterend nog niet super toeristisch. Hulpvaardige mensen. Accommodatie is prima, rustig gelegen.

Laatst bijgewerkt: 23 augustus 2019

Rustige fijne plek! Lekker dicht bij het strand

Seaview village is een fijn appartement! De schoonmaaksters zijn erg vriendelijk en werken hard. De eigenaresse daarin in tegen is een pittige dame. Erg klantvriendelijk is ze niet. Op de laatste dag werd ons huisje als bagageruimte ingepland, waardoor onze Nederlandse mede vakantiegangers daar hun koffers moesten plaatsen en dat betekende dat ons huisje vanaf een uur of 08:00 allemaal koffers moesten ontvangen. Terwijl dat pas vanaf 10:00u was, dit gaf een beetje een opgejaagd gevoel. De receptie is er ook niet echt, dus uitchecken moet je zelf maar even uitvogelen. Douchen kon alleen maar op de parkeerplaats. Kortom de laatste dag verliep niet oke.

Laatst bijgewerkt: 10 juni 2019

Netjes maar basic

Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx.

Laatst bijgewerkt: 4 oktober 2018

Mooi ,klein en schoonappartement

Mooi complex matrassen goed er zijn geen twee kamer appartementen een extra bed wordt in de keuken geplaatst

Laatst bijgewerkt: 5 augustus 2017

Simpele accommodatie maar netjes en lekker rustig. Prijskwalitatief is ook goed.

uitzicht vanuit appartement nr 2