Electra Beach reviews

Hr. G Tuinman
Laatst bijgewerkt: 3 oktober 2023

Goed maar lawaaierig

Keurig hotel, wel alles van beton wat maakt dat elk geluid behoorlijk door klinkt

Laatst bijgewerkt: 6 juni 2023

Heel fijn hotel met vriendelijk personeel. Top locatie!!

Laatst bijgewerkt: 26 september 2022

Keurig en rustig hotel. Zwembad aan de strandzijde. Aardige mensen. Kamers aan de straatzijde is prima. Geen echt doorgaand verkeer. Centrum op 10 minuten lopen, goede makkelijke weg.

Laatst bijgewerkt: 21 augustus 2019

Het ziet er heel schoon en netjes uit. Het personeel is heel vriendelijk.

Afstand hotel naar de haven is maar 10 min. Lopen. Bij de haven is het reuze gezellig. Heel veel restaurants en cocktail bars en de winkels zijn tot s’avonds Laat open. Vanuit het zwembad van het hotel kijk je zo de op de zee en het strand . Afstand 20 meter lopen met lig bedden.

Laatst bijgewerkt: 28 juni 2019

top locatie

top locatie, prima service, schoon, ontbijt goed.... 1 minpuntje, douche ruimte had wat ruimer gekund!

Laatst bijgewerkt: 22 juni 2019

Een prima hotel op een prima afstand van het vissersstadje

Het hotel is een prima hotel op goede afstand tot het vissersstadje, waar je heerlijk kunt genieten van goede maaltijden, met vriendelijk personeel

Laatst bijgewerkt: 17 oktober 2018

Direct het strand op.

Vriendelijk personeel. Dicht bij het centrum. Direkt aan het strand.

Laatst bijgewerkt: 7 oktober 2018

Mooi Hotel,prima ligging

Mooi hotel, schoon, lekkere bedden, wel kleine badkamer maar alles zit erin. Prima ontbijt, lekker dicht bij Pigadia met haven en leuke restaurantjes. aan het strand. Parkeerplaats voor de deur. Supermarkt met lekkere broodjes dichtbij. Minpuntje het handdoek leggen. Staat wel aangegeven niet voor 7.00 uur. Maar dit moeten ze gewoon verbieden of ligbedjes op het strand gratis maken voor klanten van het hotel.

Laatst bijgewerkt: 16 september 2018

Leuk hotel ...maar....

Het is alleen niet te verkopen aan andere gasten, dat mensen die er al vele jaren komen zich privelege's toe eigenen en dat ook nog wordt toegestaan door de directie !! Voorbeelden.. Ontbijten. is vanaf half 8...sommigen (bekenden van directie) zitten er al om 7 uur..tegen hen wordt niets gezegd..tegen ons en anderen wel ! Zwembad..het BEKENDE handoekje leggen..BAR IRRITANT DAAR !! 's morgens om 6 uur stonden "de bekenden " toevallig ook nog bij ons op de verdieping bij elkaar op de kamerdeuren te bonken om hun handdoeken op de bedjes te gaan leggen.Dit word je na meerdere malen spuigzat. Ben naar de receptie gegaan en het voorgelegd...antwoord was ja moeilijk, terwijl er overal aangegeven wordt dat dit niet is toegestaan ! Ik een afspraak gemaakt met de directeur..deze sprak minimaal engels, begreep het (denk voor de vorm) maar er veranderde NIETS !! Dus handhaven is daar een lachertje..ook de aanwezige nachtwaker deed niets ! We werken hard het hele jaar, en zijn er niet van gediend meerdere malen uit ons bed getrommeld te worden voor iets dat niet eens is toegestaan.Dus ik gezegd als dit nogmaals gebeurd ik zelf wel actie zal nemen. Ook hebben "de bekende"gasten bedden zowel op het strand als bij zwembad...werdt ook niets aan gedaan. Toen een aantal van de "bekende gasten" terug naar huis gingen werd er uitgebreid afscheid genomen (gezoend en geknuffeld) en gevraagd of ze het dit jaar weer zo naar het zin hadden gehad...toen wij weggingen heeft niemand wat tegen ons gezegd of gevraagd !! Dit noem ik dus willekeur en getuigd niet van enig respect naar de andere gasten..en geloof me wij waren echt niet de enige !! Een aantal andere gasten gesproken die ook dezelfde klacht hadden gedeponeerd bij de receptie. Tegen de directeur zelf gezegd...leuk hotel, maar kom hier nooit meer !! Enige malen zelf de handdoeken gewoon er gewoon afgegooit..dan kan je zelf wel raden wat dan de reactie is. Maar goed deed ik dat niet hadden we gewoon geen plek ..nog bij zwembad, nog op het strand. Dit was wel een smet op onze wel verdiende vakantie...ik ga daar dus ook nooit meer naar toe , en zal NIEMAND dit hotel aanbevelen !! Ik zou willen vragen om hierover zeker met mij contact over op te nemen om eea nog verder te verduidelijken !!

Laatst bijgewerkt: 10 september 2018

Goed hotel

Goed verzorgd en centraal gelegen hotel. Centrum op loopafstand. Kamers netjes. Enige mindere punt was de run ( claimen met handdoeken) op het reserveren van ligbedden, zowel aan het zwembad als strand.