3 beoordelingen voor Appartement Krinos in Lefkos Karpathos

8.7
    8.7
    Tatjana Gajic
    op 12.09.2019:

Nice view but not from all rooms

First, we did not have wi-fi in the room as stated in the hotel description. We spend more money to buy internet that we can use it in a room. Just in a lobby. Initially we got room with part of see view but to road view and it was very noisy, impossible to listen to that loudness in such nice place. It was impossible to sleep. After we have complained the manager of the hotel moved us in some better room. Furniture is old. Fridge is in the room beside the bed, which is not nice at all. Definitely hotel needs serious renovation although I have read that it is renovated.

K
    op 12.07.2019:

Geweldig prachtige locatie

Geweldig hotel en prachtige locatie. Op een zeer korte loopafstand een geweldige baai waar je heerlijk kunt liggen. Bij het hotel heerlijk eten en prachtig uitzicht, in het dorpje ook prachtige uitzichten vanuit de restaurants en heerlijk eten ook genoeg restaurants te vinden. Goede uitvalsbasis om eiland te verkennen, wel met eigen auto is geen openbaar vervoer.

Kamers zijn simpel maar prima je bent wel in Griekenland en voor hun begrippen top kamers. Je leeft toch buiten bedden zijn hard maar ook prima om op te slapen. Rustige liggen minimarkt op 100 'm lopen vandaan

Dirk
    op 29.05.2019:

Top hotel

Wat een super verblijf hebben wij gehad bij Tina en niko goede kamer vernieuwde douche heerlijke bedden en je kan er heerlijk eten. Top keuken met eerlijke ingrediënten alles vers bereid met ongespoten groenten uit eigen tuin. In de buurt zijn geen bars en discotheken wel mooie tavernes. En prachtige zonsondergangen. Wij gaan zeker nog een keer terug. Steekwoorden zijn voor Krinos: Gastvrij, vriendelijk, schoon, lief en vrolijk personeel.

• Tatjana Gajic
    op 12.09.2019:

Bring your own internet. Bring your cereals if you eat it. Neither hotel has it or little stores in the place. Like 12 euros is for 300grams of muesli.

• K
    op 12.07.2019: