Roda Beach Resort & Spa reviews

Laatst bijgewerkt: 25 oktober 2023

Vakantie

We hebben opzicht een relaxte vakantie gehad. Echter het eten is matig. De toetjes bij het zwembad waren beter dan bij de maaltijd. Internet is ook matig. Kamers wat verouderd. Voor weekje relaxen is het prima hotel. Wel aanraden om auto te huren.

Laatst bijgewerkt: 17 juni 2022

Corfu , Rona Beach Hotel

Het hotel op zich is prima. Goed eten , goede kamer van alles voorzien. Mooie tuin met veel bloemen. Wat erg tegeviel was de drukte. Enorme mensenmassa. Chaos in Restaurant door de drukte. Lange wachtrijen bij elke bar voor een drankje. Te weinig ligbedjes aan het zwembad en strand of alles was al gereserveerd om 7.00 uur s' morgens.

Laatst bijgewerkt: 31 mei 2022

Kunnen genieten

Fijne ligging aan het strand met een prachtig uitzicht en op tien minuten loopafstand ligt een klein dorpje met een busstation waardoor leuke plaatsen gemakkelijk bereikbaar zijn. Het hotel werd netjes onderhouden, de kamer werd iedere dag schoongemaakt en het eten/drinken was goed. De hotelkamer had een gratis gevulde minibar met allerlei drankjes die dagelijks met waterflesjes werd aangevuld. Wel vond ik het zwembadwater van zowel het binnenbad (veel te koud voor een wellness) als de buitenbaden (normaal in mei?) aan de frisse kant. De bedden hadden goede hoofdkussen maar de slaapmatrassen waren hard en de veren waren voelbaar, en dat deed een beetje zeer (niet om een andere kamer gevraagd maar een extra dekbed over mijn matras gelegd, en dan voelde ik de veren alsnog). Absoluut niet goed voor de nachtrust + last van mijn rug en schouders. Ook was het beddengoed niet helemaal fris (bloedvlek en wat muf), maar de badjassen en handdoeken waren weer goed. Desondanks kunnen genieten van mijn vakantie maar wel balen van het bed (niet om iets anders gevraagd).

Laatst bijgewerkt: 12 mei 2022

Vriendelijkheid, schoon, mooie ligging, uitgebreide all inclusive

Heerlijke dagen gehad, zeer vriendelijk ontvangen. Konden meteen op onze kamer ook al kwamen we vroeg aan. Uitgebreide all inclusive met de mogelijkheid om bij verschillende restaurants te reserveren. Mooie ligging van het hotel. Wij waren wel vroeg in het seizoen, heerlijk rustig.Dat zal in het hoogseizoen wel anders zijn want het is een groot hotel. Wij werden erg gastvrij ontvangen, en medewerkers waren erg hulpvaardig en vriendelijk.

Laatst bijgewerkt: 20 oktober 2019

Geweldig!!! Top vakantie!!!

Top resort. Vriendelijk personeel. Ruime openingstijden van het restaurant de bars en de snacks. Elke dag animatie voor zowel jong als oud. Dit is echt een aanrader voor zowel gezinnen als ouderen. Heerlijk zwembad. Direct aan het zee En heel erg schoon

Laatst bijgewerkt: 21 juli 2019

mooi, vriendelijk, en altijd te kort

iedereen heeft betaald, dus personeel achter de bar binnen bij receptie moet zich niet laten beinvloeden door extra tipgeld.

Laatst bijgewerkt: 31 oktober 2017

Mooi resort met geweldig uitzicht

Het was een mooi resort. Mooi aangelegd met geweldig uitzicht. Het personeel was vriendelijk. De kamer was netjes en schoon. Elke dag werd het ook opnieuw schoongemaakt. Veel verschillende zitjes aan zee of aan het zwembad. Het eten was lekker en zeer uitgebreid, maar halverwege de week werd iedereen ziek. Buikkrampen en darmkrampen.

Laatst bijgewerkt: 29 oktober 2017

Prima resort op het eten na

We zijn met een gezelschap van 10 personen geweest. Er zijn gedurende deze week 8 mensen ziek geworden, terwijl er veel mensen op het resort ook ziek werden en overgaven. Hoogstwaarschijnlijk door verkeerd voedsel omdat erg veel mensen hier last van hadden.

Laatst bijgewerkt: 16 oktober 2017

Schone en mooie locatie

Is een mooie locatie met vriendelijke mensen. Alleen in de middag kan je boven uitgebreid eten, en verder een hotdog/souvlaki aan het strand. Miste een beetje het fruit op andere plekken allemaal. Eten was in het restaurant helemaal super.

Laatst bijgewerkt: 21 augustus 2017

Leuke vakante gehad

Wij zijn in Aug. met 2 volw. en 2 kinderen van 14 j bij Mitsis Roda Beach Resort geweest, We hebben een leuke vakantie gehad. Het enigste minpuntje was dat we helemaal aan het eind van het resort zaten dus overal vrij ver vanaf,en dat was nog een stijl stuk ook. Verder hoef je je niet te vervelen. Genoeg te doen ,fijn zwembad en lekker strand op loopafstand. Maar voor en week op dit resort vonden wij wel genoeg