47 beoordelingen voor Hotel Messonghi Beach in Moraitika Corfu

6.7
    An
    op 08.05.2018:

Een standaard resort

N vrij standaard resort. Compleet maar niets extra.

Ineke
    op 06.07.2017:

We hebben een heerlijke vakantie gehad

Mega groot resort erg mooi aangelegd.
    Anninatie gericht op mensen uit het voormalig oostblok en Fransen, maar wij hebben daar ook niet zoveel behoefte aan.
    Eten erg goed , alleen personeel in eetzalen overbelast te hoge werkdruk. Bij receptie personeel wel vriendelijk.
    Kreeg het idee dat m.n. de organisatie wat betreft de inzet van personeel slecht is .
    Je moet bedelen om schone handdoeken te krijgen.
    Handdoeken krijg je maar om de dag jammer maar ook dat gebeurt vaak niet.
    Ondanks wat min puntjes is het een heerlijk vakantie resort.

guido
    op 25.09.2014:

gelegen op een schitterend eiland maar slecht hotel

Om positief te beginnen het eten was erg goed en er is in de omgeving veel te doen. Tevens is het resort erg geschikt voor kinderen met betrekking op de animatie.

De service van het hotel is uitermate slecht. Na twee keer een klacht in te dienen over de hygiëne en een lekkage werd er niets gedaan of aangeboden. Het personeel achter de bar staat met een chagrijnig gezicht en lijkt er geen plezier in te hebben. Wij kregen een kamer toegewezen die onder de stof zat en in de badkamer vol met bacteriën. Het all-inclusieve gedeelte bestaat alleen uit eten en standaard drankjes. Kortom ik wil zeker nog terug naar het eiland maar zeker een ander hotel nemen

nicky
    op 07.08.2014:

komt afspraken niet na

1. Betalen v bedjes / parasol op het strand dus niet all inclusive.
    2. Hotel heb ik uitgekozen vanwege speciaal de glijbanen en 3 zwembaden maar de glijbanen waren gesloten. 2 zwembaden waren niet all inclusive.
    3. Bep drankjes zoals Frappe en kinderfruitcocktail waren niet all inclusive.
    4. Neckermann heeft mijn familie foute vertrektijden gegeven.
    5. Neckermann heeft ons gezin niet opgehaald bij vertrek naar de airport corfu. De transfer heb ik zelf met taxi geregeld. Hierdoor kwamen slechts 15 min voor vertrek pas aan op vliegveld corfu voor vertrek a'dam.
    6. Neckermann was telefonisch niet bereikbaar voor transfer.

Esmaralda
    op 05.08.2014:

goede ligging, maar teveel gericht op Fransen en Russen

Hotel op zich is goed. Ruime kamer, redelijk goed bed, goede ligging. Helaas is 90% van de gasten van Franse of Russische afkomst. De animatie is volledig Franstalig (inclusief de miniclub, erg jammer voor anderstalige kinderen). Het personeel is niet klantvriendelijk en soms op het onbeschofte af. Eten is op zich goed, maar geen Griekse gerechten.
    In tegenstelling tot wat de Neckermanngids vermeld is er geen gratis wifi, geen handdoekenservice en moet je betalen voor de glijbanen.

van Holsteyn
    op 30.07.2014:

Mooi complex met veel faciliteiten direct aan zee

Mooi hotel en goed eten. Het enige wat wij erg jammer vonden was het grote percentage mensen uit oost europa/rusland. Animatie ging voor groot deel in een voor ons onbegrijpelijke taal. Ook bij het buffet werd door het grootste gedeelte van bovengenoemde gelijk de helft geplunderd om vervolgens later te laten staan en dit werd dan weggegooid erg zonde.

Nic
    op 29.07.2014:

verouderd , geen gratis wifi (10 euro pd) en slechte animatie

Volgens folder weinig russen enz.
    Ter plekke ca 70% oostblok,geen gratis wifi, geen handdoek service enz.
    Enorm verschil in verzorging tussen de Franse kant en de rest.
    Belachelik dat dit in een complex kan gebeuren, wij voelden ons 3 e rangs gasten .
    Kamers en gangen verouderd en vervuild.
    Dit gaat over het Riverside gebouw,ik kan niet oordelen over de ander gebouwen.

Anoniem
    op 16.06.2014:

Groot, druk, eenvoudig, rumoerig, vergane glorie.

Messonghi is een all in resort dat aan de oost kant van Corfu ligt, de kant met minder mooie stranden (rots).
    De gasten zijn veelal Russisch en Frans. De animatie ook. Het all in buffet is vrijwel dagelijks hetzelfde en wordt geserveerd in grote eetzalen. De salade bar is het enige gezonde alternatief in het gehele aanbod. Tomaat en komkommer.
    De openbare ruimtes zijn regelmatig ranzig te noemen.
    De kamers simpel met keiharde bedden (niet gerenoveerde kamers) of simpel en totaal onlogische indeling met veel te zachte boxsprings (gerenoveerde kamers). Well allemaal airco.

Het is lastig om tot rust te komen in Messonghi, omdat er altijd lawaai is. In de gangen van de hotelkamers, rondom de zwembaden vanwege de animatie, maar vooral omdat het zo vreselijk massaal is en overal mensen zijn. Het publiek is van 0-80 jaar en zit elke avond op de animatie te wachten, die na de kids dansjes ook een programma voor de volwassenen hebben. De all in bar sluit om 23:00 uur, daarvoor kan je lokale vodka, gin en whiskey, wijn, soda's en bier krijgen zoveel je wilt.

Het is jammer dat er niet een extra restaurantje is met a la carte menu (tegen betaling).
    Er is geen handdoek service en de bedden op het strand moet je betalen, dus daar moet je rekening mee houden (anders dan in de gids vermeld staat blijkbaar, ik had gewoon alles van huis meegenomen).
    De omgeving van Messonghi biedt minder gezelligheid dan verwacht en om er te komen moet je bereid zijn een stukje te lopen. Het woord dorp met aanverwante gezelligheidsverwachtingen is te groot voor de omgeving van Messonghi. Er is 1 straatje met bars, restaurants en toeristen shops. Dat is het.

« 1 2 3 4 5 6
  • An
    op 08.05.2018:

Meer snacks zoals bijvoorbeeld al een klein deel van.h. avondeten dat ipv v.a. 7uur al v.a 4 uur verkrijgbaar is. If snacks als. Broodje hamburger, wraps, frites, shoarma o.i.d.

• Ineke
    op 06.07.2017:

Wij zaten in een superior kamer mooi en gerenoveerd. Standaard kamers niet om aan te bevelen

• nicky
    op 07.08.2014:

Neckermann op de duvel geven en mijn taxirit vergoeden!

• van Holsteyn
    op 30.07.2014:

Neem een verlengdoos mee stopcontacten in de kamer niet over alles in gebruik voor lampen en koelkast.

• Nic
    op 29.07.2014:

Brochure aanpassen want veel van de beloofde extra's zijn er niet.

« 1 2 3 4