Messonghi Beach reviews

5,4

5,1

Laatst bijgewerkt: 5 juli 2023

Te groot. Heb je een all in geboekt en als je daar komt blijkt dat de mooiste zwembaden niet in onze all in zaten en als je aan het strand komt is het slecht aan gegeven waar je wel en niet mag liggen (een gedeelte was speciaal voor de Fransen, die hoefde de strandbedjes niet te betalen) Bij de zwembaden waar wij mochten liggen hadden ze veel te weinig parasols vergeleken met de bedjes. In het gedeelte van de Fransen hebben ze wel pepsi cola en 7-up en het andere gedeelte een Grieks merk. Het eten was ook niet om naar huis te schrijven, zo goed als iedere dag het zelfde

Laatst bijgewerkt: 16 juni 2023

Teveel rare regels

Het is verouderd hotel met rare regels. Muntjes om drinken te mogen pakken. Dure handdoeken service en het complex is schijnbaar opgedeeld in verschillende nationaliteiten waarbij je van de faciliteiten geen gebruik mag maken terwijl daar wel je kamer is. Zelfs op het strand is dit doorgevoerd.

Laatst bijgewerkt: 26 augustus 2021

Hotel is erg groot maar de service ver te zoeken.

Hotel is mooi, service is er niet. Zonde van xon mooi hotel. We hebben 1,5 dag geen gebruik kunnen maken vh drinken. Niets werd er als service verleend naar de klant. We konden nog geen fles water bij het avondeten krijgen. Dan moesten we dit maar gaan kopen in het winkeltje. Geen afgesloten ruimte waar je je koffers en persoonlijke eigendommen kwijt kon op de laatste dag. Ook geen douche faciliteiten.

Laatst bijgewerkt: 14 oktober 2019

te veel Russen

Niveau van gasten laat te wensen over (Russen) Alleen 1 gedeelte van strand wordt schoongemaakt Geen Engels talige zender of nieuws

Laatst bijgewerkt: 3 oktober 2019

Groot resort maar alles top voor elkaar

Prima hotel voor zo groot resort alles goed voor elkaar prima hotel

Laatst bijgewerkt: 28 augustus 2019

Klant is koning

Groot complex, soms wat druk, maar je kunt de rust ook opzoeken. Je komt veel nationaliteiten tegen. Eten en faciliteiten prima!

Laatst bijgewerkt: 26 augustus 2019

Mooi massaal schoon en klantvriendelijk

Ondank dat het een gigantisch complex is...heeft men oog voor kwaliteit De ligging direct aan zee is perfect Het eiland is geweldig Vlogen met corendon twee kids ...goede transfers en goede info Super fijne vakantie gehad

Laatst bijgewerkt: 26 juli 2019

Niet meer voor herhaling vatbaar

Groot en mooi hotel, wordt veel moeite gedaan om deze schoon en netjes te houden. Helaas veel Russen wat vaak voor gespannen sfeer zorgde. Zijn onaardig en racistisch , vooral na wat alcohol . Eten matig , echt hotel eten en vaak te voorspellen wat we te eten kregen , restaurant is groot druk en rumoerig Geen Nederlandse animatie aanwezig wat jammer was voor de kids. Kamers ruim genoeg , proper en fijne bedden Voor ons helaas geen volgende keer

Laatst bijgewerkt: 24 juni 2018

Een keer maar nooit meer

Bedden waren zeer slecht, spiralen van matras voelde je gewoon met liggen. Kwaliteit eten (vlees) erg slecht en ben wel iets gewend! Drinken uit dunne plastic bekers ook 's avonds op ongezellige terras.Zelf rose wijn werd geschonken in plastic beker van 0,33 ltr tot aan de rand vol. Vanuit de verschillende All-Inclusive Hotels was dit wel de slechtse en gaan hier niet meer naartoe

Laatst bijgewerkt: 19 juni 2018

Geen tweede keer meer!

Gehele dag drinken uit plastic bekers. All-Inclusive stopt om 23.00 terwijl iedereen nog buiten op terras zit. Zit gedeelte in hoofdverblijf heel ongezellig. De salade bij het eten was goed, de rest ver onder de maat.Zeer massaal , erg ongezellig. Bedden zeer slecht spiralen van matras drukken in je rug. Gebouw van appartement erg luidruchtig, kortom geen tweede keer meer!