Alkionis reviews

4,4
4,6

Laatst bijgewerkt: 3 september 2021

Tegenvaller!

We waren er met onze 2 jonge kinderen. We hebben spijt gehad van de boeking, we twijfelden vooraf door de reviews maar dachten dat het wel mee zou vallen. Helaas was het niet goed. De familiekamer die we geboekt hadden was heel erg klein, zitje op het balkon voor 2 personen ipv 4. Daarnaast waren de bedden slecht, het stapelbed gammel en het gewone bed had zeer slechte matrassen. De staat van de kamer was slecht, zeer verouderd (er zouden kamers met een gerenoveerde badkamer zijn maar die hebben wij niet gezien). Het eten in het hotel vonden wij ook erg tegenvallen (fruit uit blik, weinig keuze en niet alles even vers naar ons idee). De ligging is opzich prima, bij winkels en restaurants. Op ongeveer kleine 10 minuten lopen naar het strand. En Corfu is heerlijk! Maar nooit meer dit hotel voor ons. Dus bij twijfel, niet doen.

Laatst bijgewerkt: 21 september 2018

Het is gedateerd, zou gemoderniseerd moeten worden

Het hotel is oud en versleten, kamers, ventilatoren restaurant, badkamers. Kamers aan straatkant zouden meer geïsoleerd moeten worden. Bij all inclusive zou de lunch ook in Alkiones gebruikt moeten kunnen worden. HET PERSONEEL IS WEL ERG POSITIEF EN SERVICE GERICHT!

Laatst bijgewerkt: 17 augustus 2017

eenvoudig en netjes hotel

Hotel ligt aan een zeer drukke weg. Door overboeking eerst 2 nachten in een oud appartement aan de overkant v/d weg geslapen. Met veel muggen. Overal zijn zeer veel wespen waar niets aan gedaan wordt. Eten is eenvoudig maar goed. Receptie is aardig en behulpzaam. Bediening was zeer vriendelijk. Schoonmaken v/d kamers was prima! Geen zwembad en een stuk lopen naar hotel Albatros met zwembad en strand. Gratis (gammele) kluiskast bij receptie.

Laatst bijgewerkt: 12 juni 2017

Kamer is prima

- De kamer is prima - Ligging is vlak bij het strand (TIP! Bezoek zeker 's-avonds de Golden Beach Bar) - Het ontbijt is redelijk. Perziken uit blik, fruit uit blik, ham, kaas brood en roerei of iets dergelijks) - Dinner: buffetvorm. De saladebar, ze serveren gerust sla die bedorven is. Als je er wat van zegt dan gebeurd daar niets mee. Eten is taai en niet lekker. Vlees staat lang in de warmhoudbak. - Personeel aan de receptie is erg vriendelijk. rest van het personeel komt lui over en geven niets om de kritiek die je geeft. Beetje ongeinteresseerd.