Sentido Apollo Palace reviews

Laatst bijgewerkt: 28 juni 2022

Goed hotel, alleen receptie heeft te weinig ervaring.

Goed hotel. vriendelijke mensen. goed eten. goede zwembaden. 1 only adult. 1 familieband. en een zwembad (voor op het complex )met hele dag door animatie. strand naast de deur. deze is in zones ingedeeld. strand van Apollo Palace heeft een gedeelte op de steiger waar je met trapjes het water in kan. Op het strand zijn 2bedjes en parasol te huur voor €6 per dag. (kan je contant betalen of op de kamer laten zetten)ga je ergens anders liggen wat niet bij jou accomodaties hoort betaal je zo €15 Alleen de mensen bij de receptie begrijpen het niet helemaal. Veel communicatie problemen. Bij klachten wordt er niet adequaat gereageerd. Bij aankomst bleek de kamer niet klaar. we konden vast laat ontbijten en daarna terug komen. Toen we ons weer melden bij de receptie werd er zenuwachtig gereageerd. Wat bleek. kamers waren overboekt. Uiteindelijk goed opgelost. 1 nacht in junior suite daarna door na de 2 pers. kamer. Hier problemen met toilet wat we 2 x hebben moeten melden. Later in de week problemen met het bed. De klacht was gewoon niet doorgegeven. Na een beetje boos worden(wat je niet wil), keurig opgelost. alleen bij uitchecken werd er nog gevraagd om nog €6 te betalen wat al lang was betaald.(weer bij de receptie de zaken niet voor elkaar)

Laatst bijgewerkt: 24 mei 2022

Super mooi resort

Resort zat de tweede week vol maar daar merk je weinig van. Genoeg zwembaden en ligbedjes. Drie plaatsen waar je overdag wat te eten of te drinken kunt halen.

Laatst bijgewerkt: 8 juli 2019

Een fijn en gastvrij hotel

Wij hadden een goeie kamer op een rustige locatie. Door de opbouw van het hotel heb je niet het idee dat het zo groot is. Prettig dat er een adult pool was. Eten was meer dan voldoende en van goede kwaliteit.

Laatst bijgewerkt: 29 juni 2019

Prima hotel, uitgebreide all inclusive

Prima hotel, mooie moderne kamers. Matras was vrij hard. Personeel was op enkeling na niet erg vriendelijk. Adult gedeelte heerlijk rustig

Laatst bijgewerkt: 21 juni 2019

Mooi resort, prima faciliteiten en adult only zwembad

Resort ligt op rustige plek van Corfu, prima faciliteiten zoals jacuzzi, terrasjes, geen hoogbouw en ook een adult only zwembad. Restaurant is prima, eten goed en voldoende keuze maar eenzijdig.

Laatst bijgewerkt: 6 mei 2019

Prachtig park, vriendelijk personeel, leuke animatie

Aardige receptie, ook Nederlands talig. Gezellige animatie, meertalig. Duits/Engels/Frans Eten was prima gevarieerd genoeg voor een week Mooi aangelegd park

Laatst bijgewerkt: 2 mei 2019

Mooi complex, supervriendelijke medewerkers, goed eten!

Een mooie, goed ingerichte kamer, heerlijke regendouche, elke dag (ander) vers fruit bij het ontbijt, kwalitatief goed eten, goeie sfeer.

Laatst bijgewerkt: 5 oktober 2017

Tevreden voor ons

Je kunt een hoop met de bus doen,want het ligt een beetje in een rustiger omgeving

Laatst bijgewerkt: 23 juni 2017

heerlijk

Zijn nu voor de derde keer geweest Is als thuis komen fijne mensen heerlijk eten mooie zee