Adriolos reviews

5,6

Laatst bijgewerkt: 15 augustus 2019

Kleinschalig, rustig, mooie omgeving en vriendelijke eigenaar

Het keukentje in ons appartement stelde niet veel voor, geen voldoende keukengerei. Wat aanwezig was was oud en zag er niet schoon uit. De matrassen waren oud en hard. Ontbijt was eenvoudig maar prima.

Laatst bijgewerkt: 6 juli 2019

Appartement geen luxe maar plek is fantastisch

Prachtig gelegen. 5 sterren waard qua lokatie. 500m van het strand. Supermarktje en restaurantjes om de hoek. Zwembad, tuin heerlijk. Personeel heel erg vriendelijk. Appartement wel schoon maar douche ruimte is klein en toilet wordt nat maar droogt ook heel snel op. Er zit koelkast met vriezer in en waterkoker. Bedden lagen prima maar onze zoon lag op opklapbed met slecht matras. Aanrechtblok met 2 elektrische kookpitten. Wij hebben niet gekookt want restaurantjes genoeg in de buurt en goed betaalbaar. Wij hebben 8 heerlijke dagen gehad op Corfu. Voor weinig geld dus je hoort ons niet klagen zoals sommige mensen voor ons wel hebben gedaan

Laatst bijgewerkt: 22 juni 2019

Summier complex vrij armoedig

De eigenaar was vriendelijk maar het complex (zwembad en ligstoelen ) werd in de middag overgenomen door de plaatselijke bevolking. Het ontbijt was karig, regelmatig was het brood oud, maar twee soorten beleg de yoghurt maakte veel goed. appartementen waren schoon maar Daar is alles mee gezegd.

Laatst bijgewerkt: 5 juni 2019

Heerlijk ontspannen

Heerlijke vakantie gehad , erg vriendelijke mensen en beetje prettig gestoorde eigenaar. Erg veel lol gehad. De kamer was schoon en netjes en idd het bed beetje hard maar dat went.

Laatst bijgewerkt: 30 mei 2019

Goede aanrader.

Kleinschalig complex ,goede locatie ,vriendelijke gastheer die alles voor je wil doen,komen zeker terug.

Laatst bijgewerkt: 17 oktober 2018

Plek is mooi maar appartementen en eigenaars kunnen nog veel beter.

Appartementencomplex is rustig gelegen en best redelijk voor het geld. Zwembad is prima. Maar de servicegraad van eigenaar en vrouw zijn ronduit slecht. Eigenaar heeft meer oog voor de dorpelingen dan voor zijn gasten. Vrouw is helemaal een drama. Zijn moeder als schoonmaakster is vriendelijk. Matrassen zijn erg slecht. Je wordt 's morgens gebroken wakker. Ze liggen gewoon op een dichte plaat hout. Hierdoor verrotten ze als het ware. De appartementen op benedenverdieping worden vochtig en klam na een dag regenen. Doucheruimte wordt helemaal nat als je je doucht. Geen douchegordijn. Balkons hebben geen privacy. Je kijkt bij de buren op het bord. De nieuwe handdoeken zijn al vochtig en klam bij aflevering en bovendien stinken ze. Alsof ze van een ander appartement in ons appartement gelegd waren. Het ontbijt was erg summier. Okay. We weten dat we geen drie of vier sterren geboekt hadden maar alleen maar wit en ook nog droog brood vind ik erg summier.

Laatst bijgewerkt: 17 september 2018

Super gezellig

De gastheer Jannis is echt een toppertje, altijd vrolijk zingt de hele dag. Hij maakt het goed voor zijn vrouw die wat stug is doet haar werk, kan goed koken alles smaakt toppie ook de salades maar ze straalt niet echt.. De moeder van Jannis is een hard werkende vrouw en ook heel lief. Al met al iets om naar terug te gaan. Het minpunt is geen privacy op het balkon.

Laatst bijgewerkt: 16 augustus 2018

Hele gezellige & huiselijke sfeer met top service!

Wij waren erg tevreden over het hele appartementencomplex, het zwembad, de terrasjes, de poolbar en het eten. Het personeel was erg vriendelijk en stonden op ieder moment voor je klaar! De ligging is qua strand perfect, alleen voor de avonden was het een beetje stil.

Laatst bijgewerkt: 21 juli 2018

Een prachtige ligging met mooie tuin en zwembad. Het appartement zelf viel tegen.

Het appartement is erg simpel. De bedden zijn of erg hard of je voelt de veren erdoorheen. Het keukentje is zo minimaal dat het bijna onmogelijk is om er een goede maaltijd op te bereiden. Wij hebben maar besloten om iedere dag uiteten te gaan. De prijzen zijn gelukkig laag. De badkamer is ook erg simpel, om de douchecabine hangt geen gordijn zodat alles nat wordt. Om de dag wordt er schoon gemaakt. Het personeel is erg vriendelijk. Vanaf het balkon heb je een erg mooi uitzicht. De tuin en het zwembad zijn heerlijk. In de buurt zijn genoeg eettentjes en supermarkjes. Het strand is op loopafstand maar zeker meer dan 350 meter. Wij hebben er nooit gezeten, het is een kiezelstrand. Corfu zelf is een geweldig eiland. Wij hadden een auto gehuurd en dat is zeker aan te raden want er zijn genoeg leuke plekjes te ontdekken!

Laatst bijgewerkt: 21 juli 2018

Adriolos is een uitzonderlijk goed vakantie adres!

Nu voor de 2e keer geweest, en het was weer perfect! De ligging van het kleinschalige appartementencomplex is uitstekend. Het personeel is lief, grappig, gezellig en zeer behulpzaam en attent. Adriolos is een uitstekende uitvalsbasis om Corfu te gaan verkennen. Bij thuiskomst nog heerlijk even afkoelen in het zwembad in de prachtige tuin. En eten in Liapades doe je bij Restaurant Village Diner. Daar kun je voor weinig echt belachelijk lekker eten. Een dikke aanrader!! (Op 1 minuut loopafstand). Zoek niet verder al je een mooie rustige plek op Corfu zoekt. Gewoon boeken dit het is er geweldig.

Prachtige stranden
Uitzicht vanaf het balkon