Komeno Bay reviews

Laatst bijgewerkt: 21 september 2019

mooie ligging, zeer vriendelijke mensen,gemoedelijke sfeer

Bij aankomst vanuit de transferbus even verwarring waar ons te melden,geen bord of ontvangst,goed gekomen bij navraag beide dames spraken goed Engels Er hing een relaxte sfeer; jammer dat het zwembad pas om 10.00uur open ging zo ook voor het ontbijt. Appartement werd goed schoon gehouden en genoeg wissel van handdoeken,zo ook tevreden over het opruimen Prachtig uitzicht over de baai op groot balkon Fijn privéstrandje met voldoende ligbedden en parasols

Laatst bijgewerkt: 2 augustus 2019

Schoon, netjes, sober.

Wij kijken zeer tevreden op ons verblijf van 2 weken bij Kommeno Bay. We waren er met onze 3 kinderen van 12,10 en 8 jaar. Het uitzicht was boven verwachting mooi, het 3-kamerapartement (nr. 6) netjes en schoon en het personeel ontzettend vriendelijk. De kaart is eenvoudig maar het eten is kwalitatief goed en vers en niet duur. Het zwembad was niet koud maar wat ons betreft precies goed. We kunnen Kommeno Bay aan iedereen aanraden!

Laatst bijgewerkt: 8 juni 2019

eenvoudig, gehorig

Als je niet te veel verwacht zijn het prima appartementen. Ze zijn voor al op buiten leven gericht.

Laatst bijgewerkt: 2 september 2018

Zeer mooi appartementen complex

Aanrader maar je heb wel vervoer nodig om in de stadjes te komen en boodschappen te halen.

Laatst bijgewerkt: 3 augustus 2018

Gelegen op prachtige plek!

Deze accommodatie is prachtig gelegen in de baai, met uitzicht op zee en in de verte Corfu stad. Alle balkons hebben zeezicht. Het ligt afgelegen, dus vertier moet je elders zoeken. Het is er heuvelachtig dus een auto huren is zeer aan te raden. Vicky en de dame in het restaurant zijn reuze aardig, de moeder van Vicky en mede eigenaresse is ronduit onaardig. Wij begroetten haar telkens zeer nadrukkelijk en kregen dan een grom terug. Inrichting basic, maar voor ons voldoende, wij zijn geen 4 sterren gewend. Bedden stonden scheef, wij hebben er boeken onder gelegd. Verlichting zeer onromantisch, er zijn geen wijnglazen, zwembad gaat om 18:00 dicht, maar beneden bij het privé strandje kun je in zee zwemmen. Kom je terug van een dagje uit en je kinderen willen nog zwemmen dan is het zwembad al dicht. Parasols boven de tafeltjes langs het zwembad zou handig zijn. Appartementen zeer gehorig, je kunt de buurman horen plassen en letterlijk gesprekken horen.

Laatst bijgewerkt: 19 juni 2017

Schitterende locatie

Moeder moet wat gaan doen of wegwezen van dat terras. Hele beperkte menukaart maar wat er op staat is prima.

Uitzicht vanaf zwembad Komeno Bay
3-kamerappartement nr. 6.