Zefiros reviews

4,9
4,2

Laatst bijgewerkt: 7 augustus 2018

Alles keurig verzorgd

Alles wat je nodig hebt is prima binnen handbereik. De kamers worden dagelijks keurig schoongemaakt. Het zwembad met bar zijn prima schoon en verzorgd. De bedden zijn een beetje hard maar wij vonden dat prima. Kortom, prima service.

Laatst bijgewerkt: 8 oktober 2017

Eigenaar erg sjacherijnig niks te doen geen aandacht voor klanten zelf toiletpapier kopen er kan geen vriendelijk woord vanaf ik raad het niemand aan om daar naar toe te gaan erg slecht

Laatst bijgewerkt: 5 oktober 2017

Kleinschalig appartementencomplex

Gezellig appartementencomplex nabij (kiezel) strand en centrum

Laatst bijgewerkt: 2 september 2017

Niet wat ik verwachte

Er was niks aanwezig alleen het hoog nodige, je kon niet eens zelf koken We keken uit op eenparkeerplaats, en de speeltuin was er niet De hostes kwam pas na een week Daarvoor kregen we korting op een excursie We hadden een waterkoker waarbij de draden gewoon blood lagen We hadden hier bij de hostes over geklaagd net als de rest van de punten Vervolgens stond er een boze eigenaar de volgende dag bij ons Ik zou tegen de organisatie willen zeggen dat ze een lijst moeten maken dat in een app. Aanwezig moet zijn en anders de accomedatie moeten mijden Ik heb meer dan 750,- euro per persoon betaald en als je dan hoort dat andere daar voor 250 euro pp zitten en de kwaliteit is zo slecht dan wordt je boos Ik zal op grond van deze vakantie niet meer bij jullie boeken

Laatst bijgewerkt: 2 september 2017

De studio's voldoen voor twee personen, dicht bij het centrum met winkeltjes en restaurants.

De inrichting is voldoende maar het ontbreekt aan bekers, kopjes en glazen. Twee elektrische kookpitten en maar twee pannen (één grote pan en een steelpannetje), géén koekepan en dat is een gemis. De eigenaar is over het algemeen chagrijnig en schreeuwend (vooral naar zijn personeel), wanneer je "dreigt" met Neckermann bindt hij in. Ander personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.