Saint Nicholas reviews

Laatst bijgewerkt: 8 augustus 2023

Saint Nicholas

Mooi en rustig gelegen op een heuvel bij Gouvia. Strand van Gouvia sprak ons niet aan. Na een dagtocht was het heerlijk om even op te frissen in het zwembad. De ligging is centraal om alle delen van het eiland te gaan ontdekken.

Mw. C.A. van Draanen
Laatst bijgewerkt: 17 juli 2023

Helemaal prima

Hele vriendelijke en behulpzame mensen. De badkamer mag wel wat schoner. De voegen zijn erg vies. Heerlijk en schoonzwembad met genoeg ligplaatsen. Het ontbijt is niet heel uitgebreid maar gewoon ok. Ze doen allemaal wel heel erg hun best. Het is zeer aan te raden als je met kinderen komt want daar is het zeker ook op ingericht.

Laatst bijgewerkt: 9 juni 2023

Schitterend hotel

Een hotel wat aan alle voorwaarden voldoet. Geen overdadige luxe of ontbijt alles simpel en goed. Uitstekend personeel incl de eigenaren. De ligging formidabel, wel een klimmetje als je terug wandelt vanuit het dorp. (Dorp is iets minder mooi). Goed advies vh reisbureau.

Hr. B. Helder
Laatst bijgewerkt: 24 september 2022

Erg gehorige kamers

Onze kamer was erg gehorig, we konden de buren horen snurken en naar het toilet gaan bijvoorbeeld. Ook had de schoonmaakploeg erg veel lawaai, niet alleen ‘s ochtends maar ook midden in de nacht werd er gebruik gemaakt van het schoonmaak hokje wat zich tegen onze kamer bevond.. Op de ochtend van ons vertrek werden wij verwacht om voor 11u uit onze kamer te zijn maar er werd vervolgens om 8u bij ons op de deur geklopt door de schoonmaak of we al klaar waren, dit vond ik erg onprofessioneel en dit heb ik ook gemeld bij de receptie. Verder was het personeel erg vriendelijk en het ontbijt prima. De ligging van het hotel was ook fijn en er was voldoende parkeergelegenheid bij het hotel. Het zwembad viel ons heel erg tegen, deze is slecht onderhouden. De mozaïek wand in het zwembad is op meerdere plekken afgebrokkeld en ook het water was naar ons idee niet erg schoon.

Laatst bijgewerkt: 9 augustus 2022

Laatst bijgewerkt: 9 september 2021

Mooi appartement, vriendelijk personeel super!

Mooi appartement, wat jammer is dat het nog maar 2 jaar geleden is gerenoveerd maar niet goed is afgewerkt, er is nog veel wat niet af is en mis in de hal en restaurant wat sfeer of het is niet goed bijgehouden qua schoonmaak. De bussen rijden op tijd en in 15 min ben je in Corfu stad. Saint Nicholas ligt op een berg, pittig 's avonds, maar te doen, je moet niet slecht te been zijn, maar er zijn altijd taxi's te verkrijgen.

Laatst bijgewerkt: 27 september 2019

Complex prima, maar kamers matig.

Het hotel complex bestaat uit 2 gebouwen rondom een zwembad met ligweide. Er is voldoende schaduw door een aantal bomen op het terrein. Er zijn hotelkamers en appartementen. Wij hadden een appartement. Deze was netjes, maar wel aan een opknapbeurt toe. Van de keuken moet je niet veel verwachten, die zat in een kast verstopt. En we misten toch wel wat noodzakelijke dingen die je in een keuken verwacht. Zo was er geen waterkoker, geen fluitketel, geen keukenmesje, het vriesvak van de koelkast was 1 bonk ijs en dus niet te gebruiken, er was geen afwasteiltje, de gootsteen was niet af te sluiten. 2 electrische pitten, waarvan 1 niet echt warm werd.

Laatst bijgewerkt: 31 augustus 2019

Smerig en ranzig hotel

Veel achterstallig onderhoud, vies. Gelegen boven op een berg totaal ongeschikt voor mensen met jonge kinderen.

Laatst bijgewerkt: 27 juli 2019

een vies hotel

de kamer zat vol met mieren,in de kasten en overal de electra van de tv,en in de muur , het stopcontact maakte lawaai. heel eng.

Laatst bijgewerkt: 14 juli 2019

Prachtig hotel

Een heel fijn verblijf gehad bij saint Nicolas. Vriendelijke medewerkers mooi groot en schoon appartement. In de tuin een mooi zwembad en ligweide met voldoende strandbedjes en schaduw.

Entree naar de tuin en zwembad