Dreams Corfu Resort & Spa (ex Corcyra Beach) reviews

Laatst bijgewerkt: 12 november 2021

Prijs kwaliteit verhouding prima

Prijs kwaliteit verhouding prima! Groot complex. Kamers, bedden, badkamer keurig. Kamers worden goed schoongemaakt. Buffetten voor ieder wat wils en gewoon goed. Wel druk daar moet je van houden. Soms rijen voor de eetzaal. Ivm corona moest je bij buffet plastic handschoenen dragen, jammer alleen dat die rond waaiende handschoenen overal terug te vinden waren ook in de tuin in de omgeving van het restaurant en dat bleef daar dagen liggen. De ontvangst van het hotel kan een opknapbeurt gebruiken. Zwembaden en strand keurig. Ook de tuinen zouden wat beter bijgehouden kunnen worden. Tegels kapot, gras ertussen etc. Wij hebben er een mooie vakantie gehad en voor het diner het merendeel gekozen voor plaatselijke restaurantjes in de directe omgeving. Kamers met zeezicht liggen echt mooi.

Laatst bijgewerkt: 9 oktober 2019

wil nog wel een keer

vriendelijk personeel, heerlijk eten, nette kamers en mooi park

Laatst bijgewerkt: 4 oktober 2019

Mooie accomodatie

zeer vriendelijk personeel die net dat stapje meer doen en de kamerverzorging was perfect,goed onderhouden resort,

Laatst bijgewerkt: 18 september 2019

Prachtige ligging

Heel mooi complex met een prachig uitzicht Mooie zwembaden lekker eten vooral het ontbijt is top Zeer goede prijs kwaliteit verhouding Gouvia is wat minder maar je kan met de bus naar corfu stad Halte dichtbij

Laatst bijgewerkt: 9 augustus 2019

Netjes en zeer gastvrij

Gezellig resort met goede animatie en zat te doen. Alles was netjes schoon, al waren de kamers (badkamer) wel wat gedateerd. Zeer vriendelijk personeel en de service was uitstekend. Personeel deed altijd net even dat stapje extra wat het zo prettig maakt om ergens gast te zijn.

Laatst bijgewerkt: 27 juli 2019

Kamers wat gedateerd maar heel erg netjes. De tuin, zwembaden en het strand zijn erg fijn!

Het personeel is stuk voor stuk ongelooflijk vriendelijk en behulpzaam.. ze werken erg hard om het iedereen naar de zin temaken. All inclusief concept was prima. Veel variatie in eten en een speciaal kinderbuffet. Voor het ontbijt verschillende soorten brood, croissants, cake, koekjes. En enorm veel mogelijkheden in beleg, van zoetigheid tot omelet. Laat op de avond niet echt meer een mogelijkheid om iets te eten. Maar het buffet is tot 21:30uur, dus vaak heb je daarna ook niet echt meer trek. Iedere avond een show door het animatie team en vermaak voor de kindjes. Heel erg leuk. De zwembaden zijn beide heerlijk. De zee is alleen te bereiken via een steiger/trap. Met kleine kindjes wat onhandig. Wij hebben een heerlijk ontspannen vakantie gehad.

Laatst bijgewerkt: 12 juli 2019

Mooi resort met geweldig eten

Wij hebben genoten van ons verblijf in hotel Corcyra Beach. Het hotel is groot en biedt onderdak aan een heel groot aantal gasten, maar door de opzet (verschillende gebouwen en ook laagbouw) is dat niet storend. Het hotel is mooi gelegen aan een baai met een rustig privé strand. Het centrum van Gouvia is een paar minuten lopen (leuke winkeltjes, restaurants en bars). Het eten is zeer goed. Uitgebreide buffetten met vers en goed warm eten. Ook salades en gezonde keuzes in overvloed. Personeel is heel vriendelijk en altijd behulpzaam. Zeer goede bedden in de hotelkamer. Een aanrader is het Aziatische restaurant, leuk om een keer te gaan eten. Wel reserveren van te voren.

Laatst bijgewerkt: 3 juli 2019

Leuk voor een keer maar geen tweede keer.

Slechtste kamer naar ons idee pal onder het restaurant. Ligging aan uiterste zijkant vlakbij waarvoor het afval van het restaurant wordt verzameld. Airco units vh restaurant naast onze kamer geeft veel geluid. Verder werd de kamer in het begin slecht schoongemaakt met name onder het bed. Na klacht aangegeven ging dat beter.

Laatst bijgewerkt: 24 juni 2019

Prachtig gelegen complex

Mooi rustig complex met een geweldig ontbijt en diner. Elke dag een ander land als hoofdthema. Waren nooit van plan terug te keren naar eenzelfde complex, maar dit was de 4de keer... Dat zegt genoeg. Het plaatsje Gouva is wat beperkt.

Laatst bijgewerkt: 18 juni 2019

goede ligging, kamers zeer gedateerd en max.3sterren niveau

badkamer oud bad , hand douche in bad , plak gordijntje. tegels diverse kapot, toilet scheef.kan echt niet voor die prijs. ligstoelen op strand en bij zwembad zeer zeer gedateerd. vies, deels kapot, na een uur liggen stijve rug. bodem kijhard.shame voor dit hotel.heel groot % engels. laat ik mij verder hier maar niet over uit.( all in)

heerlijk wakker worden!
Ons appartement
kamer met zeezicht is afwisselend gebeuren
Prachtig uitzicht vanaf het diner