Helion Resort reviews

Laatst bijgewerkt: 16 juli 2019

Mooi complex

Elke dag schoon appartement en handdoeken. Schoon complex. Water in de baai vies. Geen mooi strand.

Laatst bijgewerkt: 27 oktober 2018

oase van rust en schoonheid in een mindere omgeving

Op Corfu ligt het huisvuil, zogezegd, op elke hoek van de straat, Dan is Helion in vergelijking een paradijs. Netjes onderhouden, ruim opgezet en heerlijk om er te vertoeven. Het zwembad, met een goede poolbar en uitzicht op de baai is mooi. Het ontbijt is elke dag hetzelfde maar de griekse yoghurt is erg lekker. De inrichting van de appartementen is sober, maar voldoende. Handdoekenservice prima, maar de hygiene van de badkamer kan beter. De bus naar Corfustad stopt voor de deur en de mensen zijn erg vriendelijk op Helion en beieid te helpen.

Laatst bijgewerkt: 18 oktober 2018

Ruim appartement in grote tuin aan zee.

We hadden een week Helion geboekt. We kwamen aan om half zes op zondagmiddag. Als je het terrein op komt zie je een receptie met het bord Helion en Govina Bay. Daar ingechecked. We kregen een appartement naast de snelweg. Het leek niet op de foto’s van de site. We hebben de hele nacht niet geslapen dus de volgende dag een ander gevraagd. Ook nog gezegd, klopt dit wel want we hebben bij Helion geboekt en op het appartement stond Govina Bay. De man zei dat is allemaal hetzelfde. Eind van de tweede dag gingen we naar het zwembad en zagen daar de receptie van Helion! Toch even gevraagd. Zij vertelde dat het wel twee verschillende accomodaties zijn. Maar dat wij geboekt hadden bij Govina Bay. Dat klopte dus niet. Contact opgenomen met Dreizen en toen bleek dat de touroperator een fout had gemaakt. De volgende dag konden we terecht bij Helion. Dus op dag 3 weer verhuisd. Helion is luxer en beter gelegen dan Govina Bay en je hebt daar ook geen last van de snelweg wat we wel bij Govina hadden. Maar de eerste 2,5 dag van de week die we geboekt hadden zijn we dus bezig geweest met klagen en verhuizen en dat is niet bepaald relaxed.

Laatst bijgewerkt: 19 juli 2017

Rustgevend, mooi park.

leuke gezellige appartementen in de tuinen. Erg sfeervol. appartement voor 2 personen is goed te doen, plus punten voor het balkon! is ruim op gezet, erg fijn! minder fijn was de badkamer. niet alleen klein, maar we hadden ook nog wel eens ongewenst bezoek zoals mieren en andere insecten. De douchekop houder had z'n beste tijd ook gehad. zat veel kalk op. Ketel voor de douche was ook snel koud, als de 1 had gedoucht moest de ander wel even een kwartier wachten voordat de ketel weer warm was. voor de rest een hele leuke, relaxte vakantie gehad daar! vrouwelijke receptioniste is een hele vriendelijke vrouw, ze probeerde voor ons nog een andere appartement te regelen op onze laatste dag i.v.m in de avond laat gingen vliegen. Helaas was dit mislukt, maar we konden onze spullen wel in een hotelkamer zetten van Gouvion Bay (zit aan het park vast) inclusief douche gebruik. Heel erg goed geregeld!