Angela reviews

9,6

Laatst bijgewerkt: 18 september 2022

Prima toeven, centraal op het eiland gelegen.

Fijn tweesterren familie-hotel/appartementencomplex, wel gelegen aan een drukke doorgaande weg. Gastvrij en vriendelijk personeel. Eigenaresse verdient sowieso een extra ster! Centraal gelegen op Corfu, dichtbij de hoofdstad en daardoor een makkelijk vertrekpunt voor de ontdekking van het mooie, groene eiland.

Laatst bijgewerkt: 28 september 2019

GEWELDIG!

Heerlijk klein schalig hotel met prima kamers en geweldige mensen die dit runnen met elkaar. we hebben er heerlijk genoten aan het zwembad en het eten was er goed. Bushalte om de hoek zodat je met 20 min in Corfu Stad bent. het hotel heeft eigenlijk 2 sterren maar van ons krijgen ze er 5.

Laatst bijgewerkt: 12 augustus 2019

Gastvrij en vriendelijk

Een echt familiebedrijf en daardoor gemoedelijk met een warme sfeer.

Laatst bijgewerkt: 7 juli 2019

Keurig, netjes en eenvoudig complex

Fantastisch lieve mensen daar Je hoeft maar iets te vragen en ze regelen het voor je Je hebt echt een vakantie gevoel daar Prima ontbijt en mooi zwembad

Laatst bijgewerkt: 6 juli 2019

Wat een leuk familiehotel, De mensen zijn super lief en behulpzaam.

Laatst bijgewerkt: 5 juli 2019

Centrale gunstige ligging

De studio's liggen langs een zeer drukke lawaaierige weg, de appartementen liggen daarentegen in de tuin. Verschil is erg groot, en niet duidelijk bij het boeken waar je terecht komt. Dit was bij 3 stellen toen wij aankwamen het geval, waarvan er 2 met bijbetalen wilden verhuizen naar appartementen.

Laatst bijgewerkt: 3 juli 2019

Eenvoudig maar schoon Hotel. Aan een drukke doorgaande weg gelegen.

Klein hotel gerund door een vriendelijke familie.

Laatst bijgewerkt: 25 juni 2019

Vriendelijke eigenaren

Super vriendelijke eigenaren die je met alles willen helpen en een route uitgestippeld heeft voor ons om met een auto rond het eiland te rijden. De bedden waren iets minder prettig. We hadden een appartement met een ruim balkon, de handdoeken werden om de dag verwisseld en de schoonmaak was iedere dag.

Laatst bijgewerkt: 8 juni 2019

Prima accomodatie

Fijn hotel gerund door een geweldige familie. Zij zorgen ervoor dat je je direct thuis voelt.

Laatst bijgewerkt: 30 mei 2019

Fijn, gemoedelijk hotel.

Hotel eigenaresse is zeer betrokken bij haar gasten altijd vriendelijk en geïnteresseerd. Kamers zijn net gerenoveerd en alles wordt goed schoongehouden. Zwembad zeer schoon en voldoende ligbedden en parasols rond het zwembad. Ontbijtbuffet eenvoudig maar voldoende voor de dagstart, diverse soorten zelf gemikte jam en honing. Goed hotel als uitvalsbasis voor tripjes op het eiland. Huur vervoermiddel wel aan te bevelen. Wij hebben er een fijne tijd gehad. Kees&Ria

vanuit onze kamer uitkijk op het zwembad
uitzicht vanuit onze hotel kamer