Nautilus reviews

4,1
4,4

Laatst bijgewerkt: 28 juli 2023

Gezellig en sfeervol

Bij aankomst goed en vriendelijk ontvangen. We kregen een duidelijke uitleg en hebben gelijk de sleutel van onze kamer gekregen. De kamer is schoon, overzichtelijk en heeft voldoende ruimte voor kleding en spullen. De badkamer en toilet is schoon en qua temperatuur goed in te stellen.

Laatst bijgewerkt: 30 september 2022

Leuk en rustig hotel

Dit hotel ligt op een heuvel , dus flink wandelen , qua eten hadden wij meer Grieks verwacht .

Laatst bijgewerkt: 17 augustus 2022

Heerlijke vakantiebestemming

Heerlijk vakantiebestemming! Ligging van het hotel is prachtig. Je hebt alleen wel vervoer nodig om vanaf het hotel ergens naar toe te gaan. Geen overdreven luxe hotel maar wel van alle gemakken voorzien.

Laatst bijgewerkt: 15 augustus 2022

Genieten!

Wij zijn voor de tweede keer naar het hotel Nautilus Barbati gegaan, omdat de ambiance en de ontspanning ons erg aantrok. Je zit beneden op een prachtige vlonder waar je zo het water in kan springen en je een koud biertje kan halen bij de bar. Boven is een zwembad, waar je heerlijk 's avonds nog een wijntje kan doen op een van de stoelen eromheen. Het buffet is elke avond anders, soms enorm lekker en soms kan het een klein beetje tegenvallen. Cocktails zijn erg goed! Vooral de Amaretto Sour! Kamers zijn prima qua ruimte, douche is prima en het balkon en uitzicht zijn fantastisch. De airco is wel op elke stand vrij koud, maar beter dan te warm! 3 jaar geleden was het meer een hotel voor volwassenen en nu is het wel meer een familiehotel geworden waar ook kleine kinderen zijn. Daar vind ik het minder geschikt voor en ook jammer. Locatie is perfect. Huur een scooter bij de receptie en ga wat strandjes bezoeken! Al met al een heerlijke vakantie gehad.

Laatst bijgewerkt: 25 juli 2022

Simpel hotel op een fantastische locatie

Net schoon hotel met aardig personeel. Eten redelijk. All inclusief is het niet. Komen nog kosten bij oa ijs, snack en vele soorten dranken betaal je de hoofdprijs. Fles water betaal € 2,50 voor. Noem het dan half pension. Airco moet apart voor betalen € 5,- per dag. Je boekt compleet en op extra kosten zit je niet te wachten. Locatie is echt super idem privé plek aan zee. Kamers zijn netjes en de bedden goed. Idem zwembad. Eten vond ik erg onder de maat en dat is natuurlijk persoonlijk. Prima voor een weekje relaxen. Ik zat er 11 dagen ( net iets te lang ) Prima hotel en super aardig behulpzaam personeel.

Laatst bijgewerkt: 25 juli 2022

Super vriendelijk personeel. Mooi uitzicht. Rust!

Personeel is erg vriendelijk. Kamers zijn gewoon goed. Je hebt wel zeker een airco nodig anders is allemaal erg klam en warm. Qua ligging is het een erg rustgevend hotel met een mooi uitzicht.

Laatst bijgewerkt: 3 juli 2022

Leuk rustig hotel met uitzicht op zee

Leuk hotel om hier vanuit Corfu te ontdekken met de auto. Hotel is rustig gelegen aan de rotsen en je hebt een prachtig uitzicht op zee. Via trappen loop je naar de vlonders beneden waar je kunt zonnen en via trappen de helder blauwe zee kiunt ingaan.

Laatst bijgewerkt: 16 juli 2019

Geweldig familie hotel op unieke ligging.

Prachtig hotel op unieke locatie. Top personeel! Werken er al jaren. Super vriendelijk.

Laatst bijgewerkt: 17 juni 2019

Goed en vriendelijk,met behulpzaam personeel

Voor Griekse begrippen is het eten goed,logie ontbijt is goed ,leuk hotel,prijs verhouding LO is goed,leuke omgeving,maar niet zonder auto,

Laatst bijgewerkt: 30 juli 2018

mooi gelegen hotel

Het hotel heeft een mooi zwembad (met mooi uitzicht) met voldoende ligbedden en tegen de rotsen bij de zee zijn vlonders gebouwd waar je heerlijk kunt zonnen en een duik in de zee kunt nemen (ook met mooi uitzicht). Deze plek is alleen voor hotelgasten en daarom is het zelfs in het hoogseizoen voor je gevoel niet druk. Heel fijn. Het is een rustig hotel, geen harde muziek, nauwelijks animatie. De Kamers zijn basic, maar met terras/balkon en alweer een mooi uitzicht. Het hotel in het algemeen is wat gedateerd, maar schoon. Het personeel is vriendelijk en hulpvaardig. Het eten was niet bijzonder (bij voorbeeld: vaak droge broodjes bij het ontbijt en het vlees en de vis bij het diner waren ook niet altijd goed bereid).

Uitzicht vanuit hotelkamer
Uitzicht vanaf je kamer. Fijn wakker worden