Aqualand Resort reviews

Laatst bijgewerkt: 22 juli 2023

Fantastische vakantie

Mooi zwembad! Lekker eten! 1 nadeel vonden wij dat de zwembaden al om 19.00u dicht gingen..beetje jammer met 38 graden. En dan kun je niet zo 123 ff naar de zee wandelen, dan moet je de local bus tegen betaling nemen, want die bus die gratis om de 10 min zou gaan moet je 1 dag van te voren boeken en dat was voor ons niet duidelijk. Maar dat was ook echt t enige minpuntje! Wij hebben echt een heerlijk goed verzorgde vakantie gehad!

Laatst bijgewerkt: 1 augustus 2022

Mooi, hygiënisch, goede faciliteiten

Heerlijke vakantie gehad, vriendelijke en oplettend personeel (zwembaden), zeer tevreden over frequentie schoonmaak appartement

Mw. A. van Summeren
Laatst bijgewerkt: 10 november 2021

Heel mooi waterpark, zeer matig hotel

Heel mooi waterpark, zeer matig hotel Waterpark is fantastisch, zeer uitgebreid. Hotel is echt matig. Voor het eten zit je in een ontzettende vreetschuur.... Vieze tafels, vieze glazen, mensen werken hard, maar het is gewoon teveel. We misten 's avonds echt een leuk terras waar je wat kon drinken. Voor de kinderen was er in de avond ook niets te doen (behalve kinderdisco en avondshow). Voetbalveld was bijvoorbeeld gesloten. Vieze glazen, koude pizza, plakkerige tafels. In het restaurant echt matig, kamers werden wel heel goed schoongemaakt. Niet echt iets op loopafstand in de buurt. Corfu stad op 15 min met de taxi. Prima bedden Mensen werken hard.

Laatst bijgewerkt: 4 oktober 2019

Geweldig.

Alles is geweldig goed geregeld. Alleen (misschien wegens einde seizoen)her en der een beetje sleets. De bedden zijn alleen heel erg hard, en aan de korte kant. Verder wordt je buiten alleen dol van de wespen als je wat zoets bij je hebt, zoals de voortreffelijke cocktails.

Laatst bijgewerkt: 4 oktober 2019

Zwemplezier, veel glijbanen, goed onderhouden.

Mooi park, kindvriendelijk, mooie schone zwembaden met veel glijbanen. Veel badmeesters die goed toezien op de veiligheid. (lees: het is geen oppas voor je kinderen) Animatie was top geregeld. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Eten is redelijk, veel keuze in een lopend buffet. Huisjes zijn goed onderhouden, wel gehorig.

Laatst bijgewerkt: 18 september 2019

Aqualand village is leuk door het waterpretpark wat erbij zit

Het viel ons tegen dat er niks te doen was in de omgeving. Op Tui site staat 500m centrum. Ze kunnen dat er beter afhalen want er zit alleen supermarkt en 2 of 3 restaurants waar je geen voet wilt binnen zetten. Ik weet niet wat bij jullie een centrum inhoudt maar in onze ogen is dit het niet. Dit geven we ook door aan D-Reizen omdat dit een must was voor ons. Mijn man kon steeds met de kinderwagen de trappen op tillen zowel voor onze kamer en mini disco. Het is absoluut niet kinderwagen/ rolstoel vriendelijk. Het eten was goed niks bijzonder. Iedere dag stond het zelfde op tafel. We zijn daardoor 3x uiteten geweest in Corfu Town. Corfu town is prachtig en heel leuk om daar na toe te gaan. We hadden een hele luxe kamer bovenverwachting. En het waterpretpark was geweldig. Het is vooral heel leuk voor wat ouder kindjes. Weer was prachtig en goede service verder. Het enige wat minder was dat er ontzettend veel wespen zaten. We konden niks rustig buiten eten of er zaten direct al 3 wespen rond om je heen.

Laatst bijgewerkt: 25 augustus 2019

Niets te beleven na 18u voor grote kinderen (alle zwembaden sluiten dan )

²Fijne vakantie gehad. Al waren er heel wat verbeter punten: - veel onvriendelijk personeel ( enkel het poetspersoneel en animatie was uitermate vriendelijk ) - zwembaden veel te vroeg ( 18u ) dicht in het volle zomerseizoen. - buffet restaurant bloed heet binnen ( en de terrassen zitten VOL wespen ) - Wijn is warm - mooie en ruime kamers, leuk terras met meubilair. HEEL ERG en jammer dat alle matrassen zijn doorgezakt en meer dan versleten zijn. Dat er op de boven verdieping geen gordijnen hangen in de slaapkamer. Dus de kids hebben bij zonsopgang ( +/- 06:30u ) de volle zon op hun als ze slapen. Dat zowel de airco en de luchtblazer zoveel lawaai maken dat het onmogelijk is om deze aan te laten s' nachts. Bijna geen enkele lampje in de kamer branden. Zelfs na melding aan de receptie werd hier niets aan gedaan. - sport gelegenheid is niet toegangelijk onder de 18 jaar ( terwijl er wel toezicht is ) - De enige plaats buiten waar je s'avonds iets kan drinken na 19u staan amper 20 stoelen.

Laatst bijgewerkt: 18 augustus 2019

Gewoon echt geweldig

Heel vriendelijk personeel, heel leuk animatie team, heel schoon. Lekker eten, mooi park.

Laatst bijgewerkt: 6 augustus 2019

Leuk resort en waterpark

Opzet van hotel en waterpark helemaal goed voor de kinderen. Veel glijbanen alleen de badmeesters zijn irritant. Er mag niet gespeeld worden door de kinderen. Je mag elkaar niet in het bad duwen. De kinderen mogen niet in het water springen. Je mag dit niet.... En dat niet..... Zitten op hun stoel met zonnebril op en heel de dag met hun fluitje. Even fluiten en dan moet iedereen maar begrijpen wie en wat ze bedoelen. Eten is naar smaak maar wel altijd genoeg. Tot laatste moment wordt er bijgevuld dus nooit lang lege bakken. Kamers netjes en schoon. Nogmaals leuk resort maar niet voor herhaling vatbaar.

Laatst bijgewerkt: 4 augustus 2019

Superleuk hotel met fantastisch waterpark met ruim 50!!! glijbanen!

Kleinschalig gezellig hotel, erg kindvriendelijk en hele fijne grote kamers met vide in geschakelde huizen. Eenvoudig restaurant maar met heerlijk gevarieerd eten uit de Griekse en internationale keukens. Aquapark overtrof alle verwachtingen, met ruim 50 glijbanen is dit meer en beter als we ooit gezien hadden, voor kids vanaf 1-80 ;-) De kwaliteit ervan en de lifeguards die bij elke glijbaan de veiligheid in de gaten houden is ongekend. Groot golfslagbad met verschillende waves zorgt voor veel familieplezier en op banden hoef je nergens te wachten. Rijen vallen heel erg mee en worden soepel begeleid door de lifeguards. Absolute aanbeveling voor elk gezin!