Lido Sofia reviews

Laatst bijgewerkt: 7 augustus 2022

Heerlijk en relaxed

Wij zaten eigenlijk in Lido Paradise, het nieuwere aparte gedeelte van deze accommodatie maar die kon ik in deze beoordeling niet selecteren. Appartement was ruim genoeg, balkon met fantastisch uitzicht en vriendelijk personeel. Heerlijk apart zwembad erbij. Het dorpje is levendig en heeft prima restaurants!

Laatst bijgewerkt: 11 november 2019

Prachtig appartement met schitterend uitzicht over de baai

Rustig gelegen appartementencomplex met zwembaden, kluisje, televisie en wifi zonder meerkosten. De appartementen liggen ongeveer 50 meter hoger gelegen dan het kleine centrum van Agios Gordios

Laatst bijgewerkt: 10 oktober 2019

prachtig uitzicht , nette appartementen

Lido Sofia ligt op een heuvel met een prachtig uitzicht over de baai en daarmee het strand. Ons appartement had heerlijke zachte bedden, en allerlei voorzieningen zoals een waterkoker , een koffiezetmachine ( koffie en koffiefilters meenemen), natuurlijk een koelkast met een vriesdeel, en zelfs een haarföhn. Een vriendelijke eigenaar en zijn vrouw die je het naar de zin wil maken. Tegenover een winkeltje met bv dagelijks vers brood. Een punt is dat je wel goede benen moet hebben om vanuit het dorp/strand de heuvel op te klimmen. De douche is krap , maar deed het goed , met warm water zelfs in de ochtend.

Laatst bijgewerkt: 20 juni 2016

Mooi en Gezellig!

Vriendelijke eigenaresse en ander personeel. Mooi uitzicht over de zee. Appartement is verzorgd en schoon. Handdoeken werden regelmatig verschoond.