Villa Tina reviews

Laatst bijgewerkt: 28 september 2019

Rustig gelegen klein complex

Klein complex net en schoon appartement.Douchegedeelte zou beter kunnen douchegordijn en boiler,snel leeg. Zit precies midden van hoofdstraat en strand.Dorp zelf erg weinig gezelligheid was erg rustig deze tijd. Voor 1 keer leuk .kiezelstrand nadeel

Laatst bijgewerkt: 13 oktober 2018

Top lokatie tussen strand en dorp

Gelegen tussen kunstig aangelegde tuintjes vol zomerbloemen en schaduwgevende wijnranken. Aan de rand van het leuke badplaatsje Acharavi, op loopafstand van het kiezelstrand kun je in Villa Tina tot rust komen in de natuur en de buitenlucht. Door de alleraardigste ontvangst 's nachts 00.30 uur en de gastvrijheid in dit kleine familiegerunde bedrijfje voel je je in Villa Tina snel kind aan huis. Een bloemetje op tafel bij aankomst, een stukje fruit dat je aantreft na een bezoek aan het strand en een cadeautje bij het afscheid. Het zijn de typische Griekse attenties, die geen grote financiële waarde hebben, maar bij elke gast het kostbare gevoel achterlaat dat hij meer dan welkom is.

Laatst bijgewerkt: 28 september 2018

Geweldig !

Heerlijk rustig plekje! Erg prettig appartement met veel privacy. Super schoon en fijne familie!

Laatst bijgewerkt: 4 oktober 2016

Heerlijk appartement

Heerlijk appartement. Dichtbij de kust. Klein dorpje maar genoeg eetmogelijkheden in de directe omgeving. Huiseigenaar erg vriendelijk.

Laatst bijgewerkt: 22 september 2016

geweldig !!

wij zaten in de 3 kamer appartement met 1 gedeelde tuin en aan de voorkant een tuin voor onszelf. gewoon fantastisch als we ooit terug gaan zeker weer naar villa tina. de mensen zijn ook zo aardig . we kregen zelfs een cadeautje toen we weggingen . dus echt een aanrader.