22 beoordelingen voor Appartement Club Calimera Gelina Village in Acharavi Corfu

Club Calimera Gelina Village

7.1
    Herman
    op 03.09.2018:

Verouderd Hotel Kamers stinken in de hele omgeving rioolstank

Meteen bij aankomst moesten wij een regering tax betalen 10 euro per persoon. In het appartement hing een rioolstank, waardoor we de ramen hebben opengezet, gevolg is dat we hierna wakker werden onder de muggenbeten. Na veel aandringen bij de receptie andere kamer gekregen. Het eten was eenzijdig, lauwe pasta's en niet lekker.

Ellen
    op 13.05.2018:

Mooi maar oud

Groot resort met een mooie tuin en ligging aan het strand en aan de voorkant een leuke winkelstraat meet veel leuke winkels en restaurants. Het restaurant is goed, get eten vond ik gevarieerd en lekker "al hoe wel het eten vaak lauw was" maar hoe drukker het was hoe beter het eten, want dan werdt het sneller vervangen. De appartementen waren oud en versleten. De bedden waren te hard. Het ergste waren de toiletten in het hoofdgebouw en bij het zwembad, die waren helemaal kapot en vies. Er is zowiezo veel achterstallig onderhoud op het park.

Trong
    op 23.08.2017:

Slecht,slecht...slecht

Bij de slaapkamer zijn er alleen maar mieren en andere vieze beestjes en de service is slecht en de bedden ook.
    Op de borden staan 5 sterren maar het is eingelijk maar 2 sterren en bij het resturant is er niet altijd eten en de service is niet vriendelijk. Kamer zijn oud vies badkamer is slecht en handdoeken en wc papier zijn er niet die worden niet vervangen. Ze hebben ons vakantie verpest wij komen nooit meer terug

Linda Deleij-Thissen

Overboekt kippenhok

Het hotel was overboekt. En we werden gedumpt in een appartement Irene, waar geen bar of restaurant bij zat. Na nog een keer klagen, werden we weer overgeplaatst naar Ionian Princess. 1 keer ontbeten bij Gelina Village een tafeltje krijgen was erg lastig. Het is 1 groot kippenhok. Personeel aan de receptie is niet echt vriendelijk en behulpzaam, ze verwijzen alleen naar de managers of de tour operator. Onbegrijpelijk dat tour operators dit Hotel nog in het pakket hebben zitten. Hotel is maximaal 2 of 3 sterren waard. Het hele gedoe omtrent de overboeking heeft onze complete vakantie verziekt.

Mariette

Mooie ligging

Zwembadwater te koud.
    Personeel niet vriendelijk in eetzaal
    Appartementen oud interieur
    Bedden slecht

Speerstra

Smerige,vochtige boel

bij aankomst kamer vol vocht schimmel en mieren de bedden waren kam van het vocht,alleen maar polen en russen .Overal plakte het en was het smerig.
    ongelofelijk dat nederlandse reibureau's dit 5 sterren????
    resort durven aan te bieden.
    We zijn allemaal ziek geweest tijdens ons verblijft en waren blij dat we thuis waren.

Huntjens
    op 05.09.2016:

wij vonden het een zeer slecht onderhouden Hotel

Wij vonden het een heel slecht onderhouden hotel.
    We zijn 2 keer van kamer gewisseld.
    De eerste kamer was zo vochtig dat alles heel erg stonk, zelfs de bedden waren nat door het vocht. de schimmel zat ongeveer een meter hoog in de muren.
    Na het nodige aandringen zijn mijn gezin en het andere gezin waar we samen mee waren gedropt in een andere kamer waar we dan met z'n zevenen moesten verblijven.
    Alleen die kamer was normaal voor vier personen dus veel te klein.
    Dus na het nodige aandringen en 3 dagen later zijn we eindelijk overgeplaatst naar een betere kamer.
    Maar ook die kamer was heel slecht onderhouden en was er veel schimmel in de badkamer.

Cornelis
    op 16.05.2016:

Prima verhouding prijs/kwaliteit

We hebben genoten van het weekje Gelina, heerlijk weer en zeker het eten was top.Minpunten: klein strandje, slechte strandbedjes en vochtige kamers. Verder prima locatie voor een goedkope all-inn vakantie.Vond het personeel achter de balie echt geweldig, vriendelijk en zeer behulpzaam.

« 1 2 3

• Speerstra

Ga hier nooit heen.

• Huntjens
    op 05.09.2016:

Ze mogen in dit hotel weleens beter onderhoud gaan plegen. Anders ben ik bang dat ze nog maar weinig klandizie gaan krijgen.