Sunset Beach Resort reviews

6,1

Laatst bijgewerkt: 29 januari 2024

Prima accomodatie

Helaas waren ze diverse appartementen grondig aan het renoveren, mar het hoogseizoen was afgelopen. Schuin boven ons waren ze de boel aan het afbreken en werd het puin door een koker naar de containers gestort. Om 8 uur 's morgens begonnen de werkzaamheden en rond het middaguur konden we onze naam op het tafeltje op het balkon schrijven in het stof. we hebben dit gemeld bij de receptie; speciaal omdat mijn man slecht te been is en graag een middagdutje doet. 's Middags om 15:00 uur konden we overhuizen naar een andere kamer; zonder bouwgeluiden en ook zonder het opstapje van ongeveer 20 cm hoog van en naar de slaapkamer. Top geregeld, met als extraatje een heerlijke fles wijn.

Laatst bijgewerkt: 23 januari 2024

Gambia

Goede accommodatie we hebben het goed naar ons zin gehad vrolijk personeel en het eten was heerlijk en het is een aanrader

Laatst bijgewerkt: 7 maart 2023

top

Volgens Gambiaanse begrippen een heerlijk verblijf. Jammer dat het strand voor het hotel is weggespoeld.

Mw. M. van Dijk
Laatst bijgewerkt: 20 maart 2022

Voor zonliefhebbers.met 1 rondje op t strand.

Bij aankomst hadden we geen drankje.er is weinig informatie rondom de tui voorzieningen.verder is er een onduidelijke uitleg over hoe t werkt van buffet en drinken.na een lange reis is je hoofd vol en is mondelinge uitleg moeilijk te snappen. Aardig personeel. Enorm gebaseerd op toerisme. Geen aanrader als je van lokaal omgeving houdt. Erg opdringerig van verkopers op straat.wel een kinder zwembad maar weinig aanbod voor kinderen zoals bv een glijbaantje. Wel een extra bed gekregen en het personeel is erg vriendelijk.elke dag word er schoon gemaakt.en das heerlijk als je steeds chaos op je kamer maakt. Verder zijn er regels rondom de blauwe handdoeken .dat word niet gemeld.24 uur per dag beveiliging.en na 1 dag werd ik al herkend.verder moet je een bandje dragen die je toegang geeft tot het restaurant. Gasten die niet dat bandje hebben betalen!! Jas kwijt in de transferbus maar niet terug gekregen.verder zijn er intern spullen te koop.goed op jw spullen letten.

Laatst bijgewerkt: 11 februari 2020

Geschikt voor een heerlijke zon vakantie

Prima locatie, heerlijk aan het strand, jammer dat er te weinig bedden en parasols waren, als wij s'morgens op het strand kwamen, rond 8 uur waren de bedden al vergeven. Een minpunt er was geen hostess op het vliegveld aanwezig..

Laatst bijgewerkt: 31 januari 2020

Fijn hotel, goede ligging, vriendelijk personeel.

Je stapt zo uit het hotel op het strand, heerlijk!

Laatst bijgewerkt: 14 januari 2020

voor herhaling vatbaar

Sunset Beach is een aanrader! Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het eten is gevarieerd en goed van kwaliteit. De zee was wat ruw op het moment dat wij er waren en er stond zowel 's morgens als 's avonds een stevige bries. Wij hebben genoten en gaan zeker nog eens terug

Laatst bijgewerkt: 20 december 2019

mooi gelegen ruime kamer goede douche

Ruime kamer indien gewenst elke dag schone lakens en handdoeken.Bediening in het begin niet erg vriendelijk na gesprek met manager is het personeel vriendelijker geworden. Overig personeel vriendelijk en behulpzaam. Elke dag animatie. Goede gevarieerde keuken.

Laatst bijgewerkt: 10 april 2019

Gezellig hotel

Gezellig hotel,niet al te groot. Vriendelijke bediening, goed eten, goede bedden. Koelkastje en airco op de kamer.

Weliswaar rommelig en met de foute verf maar “geschilderd”
Geweldig met de palmbomen
Buiten bij het restaurant