Kombo Beach reviews

Laatst bijgewerkt: 27 november 2022

Super hotel

Wij komen hier al 12 jaar 2x per jaar en het is alsof we thuiskomen, hotel van alle gemakken voorzien en als je buiten het hotel komt ben je ook echt in Afrika. Dit hotel is dan ook geen superluxe hotel zoals in Turkije of Egypte met alle all-in faciliteiten maar zoiets moet je ook niet willen in een land als Gambia. Ontbijtbuffet waar je ook niets tekort komt, medewerkers allemaal supervriendelijk en lief van management tot tuinmannen. Er komen de laatste jaren ook hier, superluxe resorts wat een doodsteek is voor de locals en hele goede restaurants, kies je voor dit soort soort resorts ga dan niet naar Gambia, je zult het echte AFRIKA NOOIT PROEVEN.

Laatst bijgewerkt: 9 maart 2020

heerlijk rustig

goede ligging, prima kamers, fijn personeel top locatie

Laatst bijgewerkt: 17 februari 2020

N fijn Afrikaans hotel

Fijne bediening. Goeie massage. Leuk yoga in de morgen. Mooie tuin

Laatst bijgewerkt: 30 januari 2020

Prachtig gelegen aan het strand

Wat een luchthaven een oude bende te weinig ruimte te warm vieze voorzieningen

Laatst bijgewerkt: 9 december 2019

Goed maar standaard hotel, geen luxe verwachten

Heerlijk om te relaxen aan het strand, verwacht geen overbodige luxe. Kamers worden elke dag schoongemaakt en voorzien van nieuwe handdoeken. Personeel is geweldig, allemaal aardig en behulpzaam.

Laatst bijgewerkt: 8 december 2019

Gezellig hotel waar we al vaker zijn geweest.

We zijn al 3x in Kombo Beach geweest, we zijn er alleen nog niet over uit of we weer gaan daar er de trend is om handdoeken op de strandbedjes te gooien zodat al ben je de eerste gast op het strand niet kan liggen waar je graag wil. Aan dit kinderachtig gebeuren willen wij niet mee doen en vinden het dan ook een taak van de directie om hier iets aan te doen. Verleden jaar hadden ze al beloofd dit aan te pakken....helaas.

Laatst bijgewerkt: 18 april 2019

Ik vindt het de laatste 2 jaren verandert, sinds de nieuwe manager.

Het hotel gaat achteruit en de prijs onhoog. Het avond eten.....er is keuze genoeg maar niet echt lekker en duur. Het is denk geen vier sterren meer waard.

Laatst bijgewerkt: 18 maart 2019

Vriendelijk

Wel wat achterstallig onderhoud aan het een en ander. Bv. De warme kraan lekte erg heet water..schakelaar voor de afzuiging hing los in de doucheruimte, verder zou onze kamer eens een grote schoonmaakbeurt kunnen gebruiken, de lichtschakelaars vonden wij erg vies.

Laatst bijgewerkt: 9 januari 2019

Mooi, rustig hotel. Vriendelijke mensen

Vond prijs kwaliteit niet echt in verhouding maar dat komt meer door de periode (oud/nieuw) wat erin valt. De prijzen liggen dan veel hoger.

Laatst bijgewerkt: 5 december 2018

Leuk hotel met vriendelijk personeel

We zijn hier nu voor de 2de keer geweest en bevalt ons nog steeds prima. Strand perfect ,Voldoende eetgelegenheden in maar ook buiten het hotel. Een kleine mini market en winkeltje. Voor de rest kan je er zalige massages krijgen tegen betaling uiteraard en hebben ze er ook manicure en pedicure behandelingen een kapper. Een taxi makkelijk te verkrijgen buiten het hotel waar ook een paar supermarktjes te vinden zijn. Ook kan je in het hotel excursies boeken maar ook er buiten. Gewoon een prima hotel waar je geen spijt van krijgt.

Sunset bij Kombo Beach
Strand Kombo Beach