23 beoordelingen voor Hotel Kairaba Beach in Kololi Kuststreek

8.2
    Harald
    op 02.03.2020:

Prettig hotel

Standaard kamer op zich okay , maar luxe upgrade kost maar €10 per dag extra. ik wist dat niet anders had ik dat bij booking zeker gedaan.

Richard
    op 24.02.2020:

Rustig hotel, kleinschalig, mooie ligging, vriendelijk personeel

Hotel wordt neergezet als 5*, maar in mijn mening is dat het niet, kamers zijn gedateerd en vooral badkamer niet schoon, maar door oudheid geen eer meer aan te behalen. Douchen (prima douche) doe je in het bad, hetgeen niet meer van deze tijd is. Wel fijn zijn koelkast , kluisje en aircoditioning inclusief.
    Consumptie prijzen tov omliggende Hotels wel 5*, bijna dubbel..... Fitness center valt erg tegen, staan alleen twee hometrainers en er zijn wat gewichten. Wel een heerlijk zwembad en fijne (overigens enige) animatie water arobics elke morgen. Eten (diner) was wisselend, bij het zwembad (2x) onvoldoende, in het restaurant qua voorgerecht elke dag verrassend, voor de rest weinig variatie, scoort een voldoende maar niet meer. Vergeleken met Sene gambia heerlijk rustig ook op het strand, maar de (normale) meerprijs tov dat hotel is erg hoog voor alleen dat voordeel.

Willy
    op 31.01.2020:

Geen 5 sterren waard, veel achterstallig onderhoud.

Als je 8 dagen boekt,heb je recht op 7 nachten.We kwamen met vertraging van 1,5 uur aan,om half 3 s’nachts.23jan.Dinsdag 28 jan werden we verzocht om twaalf uur de kamer te verlaten.Volgens de reisleider was dat 4 uur, terwijl we s’nachts om 24.05 zouden vliegen.Dit houd in dat je er in werkelijkheid maar 6 nachten hebt doorgebracht, en 5,5 dag.Volgens het hotel waren wij tot 28jan ingecheckt.Ik wil weten waar de fout ligt,want ik ben niet van plan het hierbij te laten zitten.Vervolgens was het wel prettig geweest als Corendon ons war te drinken zou hebben aangeboden, alleen in het begin en voor de rest geen bemanning meer gezien.We hadden graag tegen betaling wat willen kopen,want van 24.00 tot 7.30 is een lange zit,met honger en een droge keel.Jammer van deze ervaring,ik was eerst enthousiast en van plan met mijn man in maart terug te gaan, maar ben nu wel van gedachte veranderd, jammer de vakantie op deze manier het niet geworden is wat ik er van verwacht had.Er klopte heel weinig van wat er op de website belooft wordt.Geen vier restaurants, het avond eten zag er niet uit en proefde net zo.Absoluut geen 5 sterren waard.Trouwens veel gehoorde klachten,wij staan hier niet alleen in.Daarom verplicht buiten de deur gaan eten,wat extra veel kosten met zich meebracht.Het is ook van de gekke dat je op het resort 6 euro voor een glaasje huiswijn betaald.voor gewoon koffie 3 euro,als het erop neer komt is alles een stuk duurder dan in Nederland .Ik hoop dat jullie hier wat mee kunnen,want wat we van de gambianen hoorde was, dat er steeds minder Nederlanders komen, en dat moet toch niet de bedoeling zijn.

Anouk
    op 13.12.2019:

Prima ligging, prima kamer, alleen personeel s ochtends luidruchtig in gangetje voor kamer

Heeft alles wat het nodig heeft, vooral als je van rustig houd, vergeleken met de buurman is het hier niet zo druk en levendig

Rein de Waart
    op 10.04.2019:

Heerlijk hotel met een prachtige tuin

Het hotel is zeer goed bevallen. Het personeel is zeer gastvrij en super vriendelijk. Voor Gambiaanse begrippen is dit 1 van de beste hotels. Er heerst een relaxed sfeertje en een groot voordeel is dat je niet hoeft te vechten voor een strandbedje. Ik heb eigenlijk geen minpunten te melden.

Tom
    op 02.04.2019:

Oase van rust

De tuin is prachtig maar de kamers hebben likje verf nodig en zijn gedateerd zeker de badkamer moet dringend aangepakt worden

Cornelis
    op 20.03.2019:

Zeer goed

Hotel is uitstekend met goede service en vriendelijk personeel

Louis
    op 18.02.2019:

Rustig gelegen met een prima verzorging door zeer vriendelijk personeel

Mooi gelegen in een prachtig onderhouden tuin.
    Buiten het hotel alle extra faciliteiten(restaurants, cafe's, geldautomaten etc.) aanwezig

« 1 2 3
  • Harald
    op 02.03.2020:

Wij waren niet op de hoogte dat Gambia een malaria risico had. Bij booking is daar niets over gemeld. Op de valreep is het ons nog gelukt om malaria pillen te pakken te krijgen. Had het graag eerder geweten.

• Richard
    op 24.02.2020:

We hadden Kairaba geboekt omdat via Prijsvrij het een aanbieding was halfpension, maar de prijzen die normaal gerekend worden voor logies ontbijt zijn veel te hoog voor wat je geboden krijgt, zeker in vergelijking met andere hotels. Zou voor de aanbiedingprijs best wel weer heen willen maar absoluut niet voor de normale prijs ca 1200 Euro logies ontbijt pp. Houdt je van rust op het strand is dit een aanbeveling maar dan moet je er wel wat geld extra voor over hebben, en zijn er wellicht ook alternatieven te boeken voor die meerprijs.

• Willy
    op 31.01.2020:

Beter avondeten, Prijzen naar beneden, en de rest heb ik ingevuld

• Tom
    op 02.04.2019:

Nieuwe gordijnen hangen badkamer renoveren en kamers schilderen en een tweepersoonsbed ipv twee aparte bedden die steeds uit elkaar schoven

• Cornelis
    op 20.03.2019:

Vliegmaatschappij Flybe zowel heen als terug een ramp. Wij vliegen nooit meer met Flybe. Bij problemen geen enkele service.

« 1 2 3