The Kairaba Beach reviews

Laatst bijgewerkt: 2 maart 2020

Prettig hotel

Standaard kamer op zich okay , maar luxe upgrade kost maar €10 per dag extra. ik wist dat niet anders had ik dat bij booking zeker gedaan.

Laatst bijgewerkt: 24 februari 2020

Rustig hotel, kleinschalig, mooie ligging, vriendelijk personeel

Hotel wordt neergezet als 5*, maar in mijn mening is dat het niet, kamers zijn gedateerd en vooral badkamer niet schoon, maar door oudheid geen eer meer aan te behalen. Douchen (prima douche) doe je in het bad, hetgeen niet meer van deze tijd is. Wel fijn zijn koelkast , kluisje en aircoditioning inclusief. Consumptie prijzen tov omliggende Hotels wel 5*, bijna dubbel..... Fitness center valt erg tegen, staan alleen twee hometrainers en er zijn wat gewichten. Wel een heerlijk zwembad en fijne (overigens enige) animatie water arobics elke morgen. Eten (diner) was wisselend, bij het zwembad (2x) onvoldoende, in het restaurant qua voorgerecht elke dag verrassend, voor de rest weinig variatie, scoort een voldoende maar niet meer. Vergeleken met Sene gambia heerlijk rustig ook op het strand, maar de (normale) meerprijs tov dat hotel is erg hoog voor alleen dat voordeel.

Laatst bijgewerkt: 31 januari 2020

Geen 5 sterren waard, veel achterstallig onderhoud.

Als je 8 dagen boekt,heb je recht op 7 nachten.We kwamen met vertraging van 1,5 uur aan,om half 3 s’nachts.23jan.Dinsdag 28 jan werden we verzocht om twaalf uur de kamer te verlaten.Volgens de reisleider was dat 4 uur, terwijl we s’nachts om 24.05 zouden vliegen.Dit houd in dat je er in werkelijkheid maar 6 nachten hebt doorgebracht, en 5,5 dag.Volgens het hotel waren wij tot 28jan ingecheckt.Ik wil weten waar de fout ligt,want ik ben niet van plan het hierbij te laten zitten.Vervolgens was het wel prettig geweest als Corendon ons war te drinken zou hebben aangeboden, alleen in het begin en voor de rest geen bemanning meer gezien.We hadden graag tegen betaling wat willen kopen,want van 24.00 tot 7.30 is een lange zit,met honger en een droge keel.Jammer van deze ervaring,ik was eerst enthousiast en van plan met mijn man in maart terug te gaan, maar ben nu wel van gedachte veranderd, jammer de vakantie op deze manier het niet geworden is wat ik er van verwacht had.Er klopte heel weinig van wat er op de website belooft wordt.Geen vier restaurants, het avond eten zag er niet uit en proefde net zo.Absoluut geen 5 sterren waard.Trouwens veel gehoorde klachten,wij staan hier niet alleen in.Daarom verplicht buiten de deur gaan eten,wat extra veel kosten met zich meebracht.Het is ook van de gekke dat je op het resort 6 euro voor een glaasje huiswijn betaald.voor gewoon koffie 3 euro,als het erop neer komt is alles een stuk duurder dan in Nederland .Ik hoop dat jullie hier wat mee kunnen,want wat we van de gambianen hoorde was, dat er steeds minder Nederlanders komen, en dat moet toch niet de bedoeling zijn.

Laatst bijgewerkt: 13 december 2019

Prima ligging, prima kamer, alleen personeel s ochtends luidruchtig in gangetje voor kamer

Heeft alles wat het nodig heeft, vooral als je van rustig houd, vergeleken met de buurman is het hier niet zo druk en levendig

Laatst bijgewerkt: 10 april 2019

Heerlijk hotel met een prachtige tuin

Het hotel is zeer goed bevallen. Het personeel is zeer gastvrij en super vriendelijk. Voor Gambiaanse begrippen is dit 1 van de beste hotels. Er heerst een relaxed sfeertje en een groot voordeel is dat je niet hoeft te vechten voor een strandbedje. Ik heb eigenlijk geen minpunten te melden.

Laatst bijgewerkt: 2 april 2019

Oase van rust

De tuin is prachtig maar de kamers hebben likje verf nodig en zijn gedateerd zeker de badkamer moet dringend aangepakt worden

Laatst bijgewerkt: 20 maart 2019

Zeer goed

Hotel is uitstekend met goede service en vriendelijk personeel

Laatst bijgewerkt: 18 februari 2019

Rustig gelegen met een prima verzorging door zeer vriendelijk personeel

Mooi gelegen in een prachtig onderhouden tuin. Buiten het hotel alle extra faciliteiten(restaurants, cafe's, geldautomaten etc.) aanwezig

Uitzicht vanuit de kamer