Holiday Beach Club reviews

4,8

Laatst bijgewerkt: 23 maart 2024

Lekkere luie vakantie

Super naar onze zin gehad heel mooi weer en super lieve mensen fijn hotel!

Laatst bijgewerkt: 12 maart 2024

Klein mooi hotel gebouwd rond het zwembad met mooie tuin

Het is een relatief klein hotel. Wij hadden een bungalow zonder airco en koelkast, interieur is verouderd maar schoon. Airco begin maart niet nodig koelt genoeg af. Keuken kun je niet echt gebruiken maar we zijn elke dag gaan uiteten in de middag en avond. Eerste dag geen warm water maar dit is meteen verholpen en daarna lekker warm kunnen douche. Ontbijt is niet uitgebreid maar voor ons ruim voldoende. Er is een strand maar er is een eigen gedeelte waar je mag liggen. Dan moet de door de poort over het bruggetje (dikke stenen als golfbrekers) om te kunnen zwemmen in zee, zie ook de foto’s. Heel vriendelijk personeel. Een mooie vakantie gehad 👍🏻

Herma
Laatst bijgewerkt: 10 maart 2024

Heerlijk rustig hotel. Prima vriendelijk personeel.

Laatst bijgewerkt: 12 februari 2024

Lekker weekje Gambia bij Holiday beach club

We hebben een leuk weekje Gambia achter de rug. Het hotel is wellicht wat meer basic dan wij in Europa zijn gewend. Het ontbijt was simpel (vaak iets met een eitje, worstje, stokbrood) maar prima. Er waren wel structureel te weinig mokken bij het ontbijt. Dat hebben ze later die week opgelost. Verder is het hotel schoon, het personeel erg vriendelijk en relaxt en heeft het hotel een prima ligging tegen de Senegambia Strip.

Laatst bijgewerkt: 24 december 2023

Super relaxed complex mooie ligging

Het is een super relaxed complex ,mooie ligging .. accommodaties zijn prima ..niet echt fancy alles maar gewoon gezellig, vriendelijk personeel, ontbijt prima .. Mooi groot zwembad goed onderhouden .. heel veel te zien in de mooie tuin .. veel apen ,vogels

Laatst bijgewerkt: 23 maart 2023

Mw. S. van den Brink
Laatst bijgewerkt: 9 januari 2023

Mw. M. de Vries
Laatst bijgewerkt: 1 december 2022

Very good hotel with very nice and kindly staff

Laatst bijgewerkt: 21 februari 2020

ligging goed aan de zee

Leuk om te eten op de strip keuze genoeg,vriendelijke mensen zeer gastvrij.

Apen op het muurtje bij een van de huisjes