Bamboo Garden reviews

3,8

Laatst bijgewerkt: 13 maart 2024

Gezellig schoon hotel.

Goede ligging, vriendelijk personeel, inrichting mag een onderhoudsbeurt krijgen.

Janssen
Laatst bijgewerkt: 12 maart 2024

Klein en knus

Klein hotel, op loop afstand van de senegambia strip maar ook de andere kant op naar palma rima road is prima te lopen

Laatst bijgewerkt: 9 maart 2024

Ontbijt sober Veel lawaai in de nacht uit de omgeving Zeker tot 7 uur in de ochtend

Laatst bijgewerkt: 5 maart 2024

Eenvoudig goed hotel

Geen luxe maar prima basic hotel. Goede bedden en enorm aardig, behulpzaam en vriendelijk personeel. Voor tweede keer in Bamboo Garden geweest en zal er zeker nog een derde keer gaan komen

Laatst bijgewerkt: 20 februari 2024

Prima basic hotel

Basic hotel. Wordt Dagelijks schoongemaakt en aardig personeel. Klein zwembadje voldoet.

Laatst bijgewerkt: 23 december 2023

Geen luxe, prima voor om te slapen

ik ben er in 2019 al eerder geweest. Ontbijt was nu ge-upgrade. Mensen klagen over t ontbijt, maar koop dan een sapje, fruit en neem chocopasta/pindakaas mee. Je bent in Afrika, wat wil je. Sommige medewerkers waren heel vriendelijk en sommige niet. T leek meer een sex toeristen hotel. Veel NL mannen namen Gambiaanse vrouwen mee nr t hotel. Er was verderop een discotheek wat doorging tot 8 uur in de ochtend. Bij het ontbijt was er soms heel veel herrie. Gambianen die muziek op hadden of NL die aan t videobellen waren. Erg onbeschoft, maar wel over de Gambianen klagen. Airco en koelkast apart betalen, vreem. Maargoed. Douche is erg klein. Als je aan de stevige kant ben heb je een probleem. Ga lekker bij de locals eten, support ze. Neem chocolade/ snoep/ kleren mee. Zijn ze erg dankbaar voor. Hele leuke vakantie gehad! Ligging was top, alles op loopafstand. Het is er wel erg zanderig.

Laatst bijgewerkt: 11 december 2023

Goed geen luxe

Niet erg proper Vind het wel jammer dat alles om geld draait Maar dat is de armoede.En buiten veel vraag om geld en bij balafon moesten bedjes huren . toen drinken erbij en eten en 400 Dalasie voor de beddden Dat Gaat te ver Als dit zo doorgaat komt er straks niemand meerHet moet veranderen

Laatst bijgewerkt: 6 juni 2023

Laatst bijgewerkt: 22 februari 2022

Perfecte ligging vriendelijk personeel

Hotel is oud en er is veel achterstallig onderhoud wij hebben geklaagd over het ontbijt bij de libanese manager maar deze heeft hier niets mee gedaan wij gaan al meerdere jaren naar hetzelfde hotel maar zo slecht is het nog nooit geweest qua ontbijt. Personeel wil alles voor je doen dus daar ligt het probleem niet. Eten hebben we ook meerdere malen besteld je betaald de hoofdprijs en ook daar werd op bezuinigd.

Laatst bijgewerkt: 20 februari 2022

Mooi en knusse accommodatie

Heel vriendelijk personeel en voor Gambiaanse begrippen een goede accommodatie. Onze vlucht was gecanceld en zonder problemen mochten we langer blijven. Personeel en manager vriendelijk en heel behulpzaam.

na twee dagen akklimatiseren voldeed alles aan de verwachtingen