Vakantiebeoordelingen Lourdes

8.8
  • Openbaar vervoer
    Marijn
    op 22.05.2013:

Druk, indrukwekkend met prachtige omgeving (Pyreneeën)

Indrukwekkend om mee te mogen maken.
    Echter veel van hetzelfde:processies, kerkdiensten en winkeltjes. Leuk voor een paar dagen, maar dan heb je Lourdes wel gezien.

• Openbaar vervoer
    Jos
    op 20.07.2012:

Overzichtelijk en interessant v.w.b. de Heiligdommen en activiteiten.

Ons doel was: de Heiligdommen bezoeken en overal aan meedoen.

Dat is allemaal uitstekend gelukt; de organisatie ter plekke is "als een geoliede machine".

Gerrits JGH
    op 29.06.2012:

Lourdes moet je gezien, gevoeld hebben!

Lourdes heeft voldaan aan onze verwachtingen, het heeft een sfeer van vertrouwelijkheid. Je moet het ondergaan hebben, wil je erover mee kunnen praten.

k
    op 14.06.2012:

Heel bijzonder

Een hele fijne indrukwekkende vakantie, genoten van alles om me heen en voel me dankbaar dat iki nog zo gezond ben

Joke
    op 17.09.2011:

Een echt bedevaartsoord.

Het was voor mij en mijn man een zeer indrukwekkende reis. We hebben gelachen en gehuild. Het was heel apart om zoveel mensen in de Basiliek te zien op zondag, terwijl hier in Nederland de kerken leeg lopen.

Top accommodaties in Lourdes

Van deze bestemming bestaan onvoldoende beoordelingen om een toplijst te tonen.

Toon alle accommodaties in Lourdes

Lourdes is geschikt voor *

• Natuur obv 1 beoordeling
  • Sightseeing obv 1 beoordeling
  • Wandelen obv 1 beoordeling
  • Winkelen obv 1 beoordeling

Het weer de komende week in Lourdes

Tuesday 16-10 Helder/Zonnig
Wednesday 17-10 Helder/Zonnig
Thursday 18-10 Bewolkt
Friday 19-10 Helder/Zonnig
Saturday 20-10 Helder/Zonnig
Sunday 21-10 Helder/Zonnig
Monday 22-10 Helder/Zonnig

Reisaanbieders voor Lourdes

Op deze pagina vind je informatie over Lourdes. Ben je op zoek naar een geschikte accommodatie voor jouw vakantie Lourdes? Je vindt hier 7 hotels Lourdes en 2 appartementen Lourdes. Vrijwel elk hotel Lourdes heeft vakantiebeoordelingen waardoor je op basis hiervan de juiste keuze kunt maken. Lees wat andere vakantiegangers en experts van hun vakantie Lourdes vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Hieronder vind je een top 10 hotel beoordelingen Lourdes:

Daarnaast hebben we ook vakantie beoordelingen Lourdes over de plaats zelf, zodat je weet hoe de plaats door andere vakantiegangers en experts wordt beoordeeld. Je vindt hier o.a. cijfers over restaurants Lourdes, shoppen Lourdes en bezienswaardigheden Lourdes. Ook vind je hier eventuele foto’s Lourdes en het actuele weer Lourdes. Ben je zelf al een keer in deze plaats geweest? Laat dan direct een vakantiebeoordeling Lourdes achter!

Ben jij op zoek naar een all inclusive Lourdes of een last minute Lourdes? Bekijk hier direct de actuele prijsinfo Lourdes voor een vliegvakantie Lourdes.

• Marijn
    op 22.05.2013:

Lourdes: Basiliek + ondergrondse kerk Kruisweg Grot Pyreneeën (Gavarnie, Pont d Espagne) en de bekende cols uit de Tour de France zoals Tourmalet, Aubisque. Waren in Mei nog afgesloten wegens hevige sneeuw, maar er blijven dan nog genoeg iets lagere cols over die ook heel mooi zijn(Aspin, Peyresourde, Col de Solour en nog veel meer)

• Gerrits JGH
    op 29.06.2012:

Ga er naar toe, maak alles bewust mee.

• k
    op 14.06.2012:

Geniet er van , neem de tijd er voor

• Joke
    op 17.09.2011:

Goede wandelschoenen meenemen. En als je niet zo goed kan lopen een rollator of een rolstoel regelen. Verder alles in je opnemen.