Campanile Val de France reviews

6,1

Laatst bijgewerkt: 20 februari 2024

Goed hotel lekker dichtbij disney

Alles goed geregeld shuttlebus naar disney ,ontbijt was goed en bedden ook prima

Hr. A. De Bruijn
Laatst bijgewerkt: 3 december 2023

Wijn service

In de lobby een glas rode wijn besteld. Deze werd geserveerd vanuit een fles uit de koelkast. NIET TE DRINKEN. Na mijn beklag en weigering om dit te drinken werd mij gezegd "Dat is niet mijn verantwoordelijkheid" en ik moest de wijn gewoon betalen. Slechte beurt voor hotel Kyriad. Verder keurig hotel.

Hr. J.R. Moeken
Laatst bijgewerkt: 18 september 2022

Heerlijk verblijf!

Goed hotel, lekker ontbijt!

Mw. M. Pustjens-Pelt
Laatst bijgewerkt: 21 augustus 2022

Campanile val France

Paar min puntjes maar al met al kon t onze pret niet drukken!

Laatst bijgewerkt: 27 mei 2022

Budget hotel met super personeel en geweldige ligging

Okee de kamers zijn basis en vertonen wat ouderdoms gebreken maar de ligging is perfect tov Disney. Gratis bus naar park voor de deur en in 10 minuten ben je op park. Let wel op dat als je buiten seizoen gaat en je de vuurwerk show bekijkt de bussen terug ramvol zitten en dat men echt niet meer bussen in zet. Kwam echt tot handgemeen bij de bussen. Verder super personeel en ontbijt en diner ook heerlijk. Kortom een aanrader als je beseft dat de kamers soms wat basis kunnen zijn

Mw. C. Smit
Laatst bijgewerkt: 12 november 2021

Prima hotel voor een overnachting

We hadden een rolstoel kamer gekregen (kamer 2094). Alleen vond ik wel dat de badkamer aan vervanging toe was. Tegels kapot, douchekop kon je niet hoger zetten boven het bad waardoor ik gebukt moest douchen! Veel beschimmelde kitranden, allemaal stukjes of scheuren in de tegels. Geen stop voor in het bad dus als je gehandicapt bent en een bad wilt nemen wordt dat erg lastig.

Laatst bijgewerkt: 27 maart 2019

Goed verblijf voor paar dagen euro disney

Goed hotel, niet heel luxe, maar schoon, hygiënischer, goede bedden, prima buffet maaltijd, maar niet echt bijzonder uitgebreid qua maaltijden en brood soorten. Een aanrader als budget hotel met een paar dagen Disneyland.

Laatst bijgewerkt: 2 maart 2019

Bugdet hotel

Budget hotel, kamer voldoende maar badkamer zeker toe aan vernieuwing. Personeel is zwaar arrogant. Bij aankomst hebben wij nooit de enveloppen gekregen van onze touroperator, hierin zatten oa ook 9 voucher voor Disney ontbijt en deze had je nodig om daar binnen te komen. Na 3 bezoeken aan de receptie, telefonisch contact touroperator, 3 keer woordenwisseling gehad en ben ik tot 3 x toe uitgemaakt tot leugenaar, haalde de receptie alsnog de voucher tevoorschijn. Bar is ik de kelder welke gevuld werd met Engelse kinderen/scholieren die het leuk vonden om te dansen op kindermuziek. Niet echt een bar te noemen dus. Voor ons de eerste en laatste keer Kyriad, ook al is het een budget hotel , dan maar iets meer betalen.

Sandra Van susteren
Laatst bijgewerkt: 13 januari 2018

Indien er geen sprake is van euro- disney bezoek. Raad ik aan verder te zoeken

Ipv. De nog veel prijzige disneyhotels - is kyriad een goed alternatief wat prijsverschil en ligging betreft (5 min met gratis shuttle ) Ivm.euro-Disney bezoek toch niet veel tijd in hotel verblijf -kamers zijn erg klein -eten is matig -personeel spreekt niet of heel minimaal andere taal behalve Frans -alleen aan te raden bij Disney bezoek

Laatst bijgewerkt: 23 november 2017

Goed en vriendelijk

Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Verder de bedden sliepen goed.

De avondshow is een echte aanrader
Parijs