Disney Sequoia Lodge (ex Disney's Sequoia Lodge) reviews

Laatst bijgewerkt: 6 maart 2024

Het hotel is wel wat verouderd maar de service is perfect

Mw. M. Esselink
Laatst bijgewerkt: 11 december 2023

Heerlijk verblijf gehad

We zijn een hele week in dit hotel geweest, en we hebben het heerlijk gehad! Het ontbijt was elke dag weer genieten, en de kamer werd elke dag weer schoongemaakt en de bedden opgemaakt. De bedden waren wel wat aan de harde kant, maar dat is persoonlijk. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Elke dag ook met de shuttlebus naar Disneyland, echt super geregeld! Kortom, we hebben genoten!

Laatst bijgewerkt: 24 oktober 2023

herstvakantie 2023

zoaals verwacht is het hotel erg fijn om in te verblijven

Mw. S. van der Bruggen - Walraven
Laatst bijgewerkt: 15 februari 2023

Mw. M. Kool
Laatst bijgewerkt: 23 januari 2023

Helemaal compleet, super ligging

Fijne kamer, schoon, lekker eten en hele fijne ligging bij parken. Geen over volle shuttlebus nodig. Enige minpunten: binnen zwembad is te koud om te zwemmen. Huntersgrill ook koud in restaurant, superdruk en veel te dicht op elkaar zitten, Je stoot en raakt elkaar aan tafel geeft ergernis onder de gasten. Heel jammer want eten is heel lekker en de keuze is reuze.

Mw. H. Koops
Laatst bijgewerkt: 13 januari 2023

Disneyland

Top hotel goede service leuke hotel kamer echt geschikt voor mensen met een beperking en rolstoel afhankelijk zijn

Hr. B. Ruiter
Laatst bijgewerkt: 25 augustus 2022

Hr. K. Vroomen
Laatst bijgewerkt: 9 mei 2022

Redelijk

Als je ook in het New port bay bent geweest dan valt deze wat tegen. Verouderd, geen koelkast op kamer. Mindere sfeer.

Laatst bijgewerkt: 14 december 2021

Laatst bijgewerkt: 1 januari 2020

Fantastisch hotel op een goede locatie en genoeg faciliteiten

We hebben genoten van de dagen in het hotel. En op 15 min afstand van alle attracties die je in de drie dagen dat wij er waren niet eens allemaal gedaan hebben. Mijn kleinkinderen hebben genoten van alles.