572 beoordelingen voor Hotel Disneys Sequoia Lodge in Disneyland Parijs

7.1
    8.2
    Agnes
    op 05.03.2018:

Iets verouderd maar net hotel op loopafstand van het park

Nette maar iets gedateerde hotelkamer met grote bedden. Badkamer met bad en douche. Elke dag schone handdoeken. Vriendelijk personeel. Op loopafstand van het park of met de pendelbus.

Jaap
    op 04.03.2018:

gedateerd, schoon, goed bereikbaar, niet ver van park

Goed hotel echter de lodges zijn gedateerd en ruiken enigszins een beetje muf. douche en toilet schoon en keurig onderhouden geen zwarte kit randen ofzo. Personeel niet altijd even vriendelijk.
    Ook in het park personeel niet altijd vriendelijk soms zelfs ietwat chagrijnig. Eten in Hotel (lopend buffet) was matig en soms zelfs koud. wel voldoende keus. Eten op het park was beter (ook lopend buffet) dat was wel warm.

Mark
    op 21.12.2017:

Echte Disney-beleving, zeer gezellig megahotel, helaas schreeuwend duur

Echte Disney-beleving, subliem uitgebreid ontbijt, zeer vriendelijke medewerkers, gezellige themakamer, perfecte ligging, prachtig hotel met fraaie sfeer en gezellig interieur. Het park ligt op loopafstand en anders neem je gewoon de shuttlebus.
    Wij hadden verder de Magische Dagtocht door Parijs geboekt: deze was zeer de moeite waard en we kregen echt waar voor ons geld.
    De beveiliging rondom het complex was even wennen, maar helaas wel te begrijpen en deze geeft uiteindelijk wel een veilig gevoel.
    Er zijn echter twee minpunten:
    1) Hoewel het zwembad er fraai uitziet, is het helaas een aanfluiting (zie mijn aanbevelingen).
    2) Ik wist dat Disney niet goedkoop zou zijn, maar het prijsniveau van het hotel en Disney Village ging mijn verwachting ver te boven. Ik vind € 14,00 voor een broodje en € 6,50 voor 25 cl. bier gewoonweg absurd. Ik verbaasde me erover hoeveel mensen die bedragen gewoon accepteren. Ik was blij dat ik een traytje bier in de auto had gelegd en ik heb vrijwel geen gebruik gemaakt van de horeca op het park. Daarmee snijdt het concern zichzelf in de vingers. Op de terugweg hebben we bij een wegrestaurant met drie personen gegeten voor de prijs van één persoon bij Disney...

Denise Boer
    op 17.10.2017:

Fantastisch hotel!

We zijn hier 2 nachten verbleven de bedden sliepen heerlijk we hadden een standaard kamer. Alles was goed schoon. En de afstand naar Disneyland was heel goed te doen!

Nol
    op 22.09.2017:

goed te doen

De kamers zijn een beetje oud bollig. Badkamer is erg verouderd. Personeel zeer vriendelijk. Eten heel goed .Alleen snap ik de bijbetaling niet zo goed.

Fred Plomp
    op 02.05.2017:

Super Geweldig

Een prima hotel om te verblijven.
    Op een kwartier lopen zit je al in beide parken.
    Maar er rijd ook een gratis shuttle bus.

Sonja
    op 01.05.2017:

netjes, duidelijke informatievoorziening, bijzonder vriendelijk personeel

prima hotel, op looptafstand van de parken. Goed buffet 's avonds, vriendelijke ontvangst, hulpvaardig personeel, nette kamers.

Rosanne
    op 23.12.2015:

warm, gezellig, sfeervol

De check-in bij hotel Sequoia lodge ging snel en zorgvuldig, ze checkte goed de gegevens. De eerste indruk die ik van hotel had was warm en gezellig. De entree in de bosrijke omgeving doet je echt denken dat je in een lodge in de Canadese bossen bent beland. In het midden van de centrale hal staat een grote stenen haard met een bar en zithoekjes. Verder zie je veel houten elementen en grove stenen. Het hotel bevindt zich op ongeveer 10 minuten wandelen, door de prachtige natuur heen van de Disney® Parken en Disney® Village en op slechts 5 minuten pre gratis pendelbus, die meermaals per uur vertrekt. Het hotel beschikt eveneens over gratis parkeerruimte voor zijn gasten.

Faciliteiten van Disneys Sequoia Lodge

Wednesday 19-12 Regenbui

Reisaanbieders voor Disneys Sequoia Lodge

Contactinformatie van Disneys Sequoia Lodge

Avenue Robert Schuman Coupvray, 77700 Disneyland Parijs, Frankrijk

Op deze pagina vind je informatie over Hotel Disneys Sequoia Lodge in Disneyland Parijs, Disneyland Parijs.

Vakantiepanel.nl heeft 572 vakantie beoordelingen Disneys Sequoia Lodge.

Lees wat andere vakantiegangers en experts van Hotel Disneys Sequoia Lodge vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Per reisgezelschap hebben we een overzicht gemaakt hoe hoog Hotel Disneys Sequoia Lodge scoort:

Behalve de vakantiebeoordelingen Disneys Sequoia Lodge vind je op deze pagina ook eventuele foto’s Disneys Sequoia Lodge en het actuele weer Disneyland Parijs. Bekijk hier ook andere Hotels Disneyland Parijs of Hotels Disneyland Parijs. Op de pagina van Disneyland Parijs vind je vakantiebeoordelingen Disneyland Parijs en andere informatie over deze bestemming.

Wil jij een vakantie beoordeling Disneys Sequoia Lodge achterlaten? Maak hier dan direct een vakantie beoordeling Disneys Sequoia Lodge!

Reisaanbieders voor Disneys Sequoia Lodge

• Agnes
    op 05.03.2018:

Elke ochtend de mogelijkheid om met een Disney figuur op de foto te gaan. Er staat een fotograaf maar je mag zelf ook foto's maken.

• Jaap
    op 04.03.2018:

Er word een koffie verstrekt waar je elke dag een bekertje koffie kan halen. Echter die zijn er beperkt dat zou voor dit hotel in elke gang van de lodges moeten staan. Andere aanbeveling is dat de `Disney figuren wat meer tijd beschikbaar mogen zijn voor de kinderen nu liepen ze zwaaiend snel door, geen foto met kind dus. ook op beplakken waar soms een Disneyfiguur staat liet men slechts een beperkt aantal kinderen toe hooguit 10 de rest kon het dan wel vergeten.

• Mark
    op 21.12.2017:

- Verlaag de prijzen en verlaag de drempel voor gasten om gebruik te maken van de horeca. - Doe iets aan het zwembad: spartelende kinderen en banentrekkers gaan niet samen. Vergroot verder de kleedruimte.

• Nol
    op 22.09.2017:

betere bedden en badkamer

• Fred Plomp
    op 02.05.2017:

Alles is in orde bij dit hotel.