Disney's Hotel New York - The Art of Marvel reviews

9,6
9,7

Fajr
Laatst bijgewerkt: 27 februari 2024

Het was heel goed geregeld , hotel en personeel waren heel lief. Wij zijn heel tevreden.

Laatst bijgewerkt: 5 september 2022

Ontbijt en diner onvoldoende, bedden te klein voor 2 personen, dekbedden te warm

Prachtig hotel. Bedden te klein voor 2 personen. 1persoon heeft op de grond gelegen. De 2e nacht in de camper op de parkeerplaats geslapen. Dekbedden te warm Broodjes klein en hard. Eten koud en ingedroogd. Vlees niet gaar. Eten stond te lang. Keukenpersoneel keek je voortdurend op de vingers. Security veelal erg onvriendelijk.

Mw. S. Hoekstra
Laatst bijgewerkt: 19 januari 2022

Disneyland, New York Marvel Hotel

Hoi Suus, Wat hebben wij genoten van 3 dagen Disneyland. Alles was super geregeld. Hotel was super mooi en hele mooie kamers, je kijkt je ogen uit, overal schilderijen. Iedere keer als je door het hotel liep zag je wel weer iets nieuws,personeel heel aardig en doen ook de moeite voor je. Heerlijk gegeten in het restaurant ( ook al kon ik via de app niet reserveren, dit hebben ze voor ons in het hotel geregeld ) Ontbijt was super en veel keuze uit verschillende broodjes, zoetigheid en Engels ontbijt. Zeker de moeite waard als we weer naar Disneyland gaan om bij dit hotel terug te komen

Hr. B. Lucassen
Laatst bijgewerkt: 17 november 2021

Laatst bijgewerkt: 14 november 2021

Laatst bijgewerkt: 19 oktober 2016

Heel goed hotel . Dichtbij de ingang van t park.

Prima georganiseerd bij ontbijt. De incheckbalie kan sneller. Moesten wel heel veel formulieren nog invullen . Zeker 45 min. In rij gestaan.

Laatst bijgewerkt: 9 mei 2016

Prima hotel en vlakbij het park

We hebben een hele leuke week gehad met onze kinderen en kleinkinderen ter gelegenheid van ons 50 jarig huwelijk