Disney's Davy Crockett Ranch reviews

Groenen
Laatst bijgewerkt: 19 februari 2024

perfect vakantieverblijf

2 badkamers bedden goed en een goed ontbijt welextra. disney park goed te bereiken

Laatst bijgewerkt: 6 augustus 2023

Disneyland/disney davy crockett ranch

De accomodatie was schoon en zag er prima uit. De douchekop die niet bleef hangen, werd na 1 belletje direct vernieuwd. De mensen van de ranch waren allemaal stuk voor stuk erg vriendelijk. We hebben het er erg naar onze zij gehad.

Mw. M. Kooijman (e/v van Gastel)
Laatst bijgewerkt: 16 juli 2023

Super

Het is gedateerd maar netjes En heerlijk rustig. Vriendelijk personeel overal Je word goed geholpen.

Mw. I.C. van der Mije
Laatst bijgewerkt: 29 augustus 2022

Prima accommodatie

We hebben 2 fijne appartementen gehad voor 3 nachten, dicht bij elkaar gelegen waarvan 1 alle gemakken en voorzieningen aanwezig waren voor 1 familielid in een rolstoel. Het was schoon, ons appartement voor ons gezin was voorzien van 2 badkamers, één voor de kids en één voor ons ouders. Er was een goede waterkoker, koffiezetapparaat en koelkast met vriesgedeelte. Echter zijn de appartementen wel donker door al het hout waarvan het interieur gemaakt is. Het afhaal ontbijt was simpel (melk, oploskoffie/chocomel/tea, pakje jus 'd oranje of appelsap, croissantje, stokbroodje, boter, jam en chocoladepasta) maar wel goed te doen en kon ook deels meegenomen worden als lunch in het park. Wel een "must" om met een eigen auto te komen om in circa 15 min. naar het park te rijden omdat er geen shuttlebus aanwezig is. All you can eating buffet was verrukkelijke als diner en ook het zwembad was voorzien van leuke glijbaan en elementen voor de kids.

Mw. E. Don
Laatst bijgewerkt: 3 juni 2022

Laatst bijgewerkt: 30 april 2022

Prima verblijven

Prima vertoeven, zeker als je niet hele dagen in Disney wilt of kunt verblijven. Daarbij zou een restaurant waarbij je zonder reservering terecht kunt het nog fijner maken Controle bij de ingang is wel wat overdreven.

Laatst bijgewerkt: 28 april 2022

Laatst bijgewerkt: 4 maart 2020

Schoonhuisje in een prachtige omgeving

Klantvriendelijk, vriendelijke mensen alles was in orde

Laatst bijgewerkt: 4 maart 2020

ziet er fantastich uit

geweldig genoten met kinderen en kleinkinderen zag er netjes uit en iedereen is aardig en vriendelijk

Laatst bijgewerkt: 7 januari 2020

leuk en gezellig

We hebben met z'n 10 veel plezier gehad en het was warm en gezellig ondanks dat het miezerde.

Twee persoons ned
4 enkele bedden in een slaapkamer