Disneyland Hotel reviews

9,6

Laatst bijgewerkt: 5 april 2024

Heel fijn verblijf

Super onthaal en heel goed verblijf het is zeker een aanrader

Ruud Strikkers
Laatst bijgewerkt: 23 augustus 2022

Geweldige magische beleving

Helaas iets te ver weg en eigenlijk te duur. Maar wat een mooie herinneringen kun je daar maken!

Laatst bijgewerkt: 7 januari 2020

Goed hotel

Het hotel is prima, alleen zijn er veel te weinig eetgelegenheden. We hebben betaald voor half pension maar daar kon niet aan voldaan worden. Reserveren met een groep van 7 personen waarvan 3 kinderen ging moeilijk tot helemaal niet. Dan moet je in het park maar wat regelen, waar het super druk was. De FastPass was al uitverkocht toen we binnen kwamen.

Laatst bijgewerkt: 4 januari 2020

Mooi Hotel, kindvriendelijk met veel disney figuren

Bij aankomst laat in de avond was er geen plek meer om te dineren, terwijl dit wel betaald was. We hebben van de 3 avonden 2 avonden gewoon buiten het hotel moeten dineren omdat er geen plek was. Er werd door het personeel gezegd dat we 2 maanden voor aankomst een tafel moesten reserveren. Dit is ons niet verteld bij het reisbureau. Heel jammer.

Laatst bijgewerkt: 22 juli 2019

Goed en vriendelijk personeel , uitgebreid ontbijt en diner

Laatst bijgewerkt: 4 maart 2019

ouderwets

Het hotel zag er nog net zo uit als 10 jaar geleden. een update van de kamers zou geen overbodige luxe zijn.

Laatst bijgewerkt: 21 maart 2018

Zeer goed

Kamers te warm,moeilijk te regelen airco. Uitstekend ontbijtbuffet Zeer serviceverlenend personeel.

Hoofdingang Disney hotel
Alles netjes en schoon!